Skip to main content
Beantwoord

Sonos wil geen studio brussel afspelen

• 20 februari 2025
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Wij hebben op kantoor een Sonos Era 100 en Move2. Hierop willen we graag Studio Brussel Live station afspelen, maar deze wil maar geen verbinding maken. Bij andere radio stations ondervinden we geen problemen (MNM, Radio2, JoeFM…). Studio Brussel Live (Playlist) lukt wel. 

Iemand die weet waar het probleem ligt? 

We spelen muziek af via een ipad die vast op een netwerkkabel is aangesloten. 

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Astrid L

Hé ​@MC1991 , het spijt me om dat te horen.

Kan je het radiostation afspelen op je iPad en dan via Airplay naar je Sonos systeem casten? Je kan het radiostation ook steeds toevoegen via de URL, zoals in dit support-artikel beschreven staat.
Gezien je eerder al contact had met ons support team, mag je me ook steeds jouw case-nummer via DM doorsturen.

Hopelijk krijgen we StuBru dan weer aan de praat op jullie kantoor. 😄

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

106rallye

Soms helpt het om een andere muziek service te installeren. Welke gebruik je nu?

• Novice
  • 20 februari 2025

Ik probeerde al via Sonos Radio, TuneIn en Mytuner Radio. 

Ronald22
Forum|alt.badge.img+3
  • Rising Star
  • 20 februari 2025

106rallye

Dat is wel heel oud. Juist dit jaar is het toevoegen van urls veranderd. Dat moet via de TuneIn app of website.

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 28 februari 2025

Hé ​@MC1991 , welkom in de Sonos community! 

Doet dit probleem zich nog steeds voor, of is het inmiddels opgelost geraakt? 😄

• Novice
  • 28 februari 2025

Dit probleem doet zich nog steeds voor. Ik belde intussen met sonos support, maar zij konden mij niet helpen. 

Astrid L
Forum|alt.badge.img+2
  • Sonos Staff
  • 3 maart 2025

Hé ​@MC1991 , het spijt me om dat te horen.

Kan je het radiostation afspelen op je iPad en dan via Airplay naar je Sonos systeem casten? Je kan het radiostation ook steeds toevoegen via de URL, zoals in dit support-artikel beschreven staat.
Gezien je eerder al contact had met ons support team, mag je me ook steeds jouw case-nummer via DM doorsturen.

Hopelijk krijgen we StuBru dan weer aan de praat op jullie kantoor. 😄

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen