Sonos Update V 80 vreselijk. Er ontbreken belangrijke zaken

  • 8 May 2024
  • 32 reacties
  • 1127 Bekeken


Toon eerste bericht

32 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik vind mijn Sonos afspeellijsten niet terug in de nieuwe app. Zijn deze verwijderd?
 

Ze zijn niet verwijderd, maar de nieuwe app toont ze niet. Dat is een grote misser van Sonos geweest, om een nieuwe app te vervaardigen die bestaande onderdelen niet toont. Daarover wordt in het Engelstalige forum veel (en zeer negatief!) gesproken. We kunnen slechts afwachten tot Sonos weer verstandig wordt en haar fouten repareert.

Staat de instelling voor de surrounds op “volledig“?

Waar kan ik dat vinden, ik heb nu net mijn hele systeem opnieuw geïnstalleerd en alles boxen gereset..nog steeds kan ik niet afspelen via airplay rechtstreeks uit apple music🙄

Badge

ik heb als oplossing voor de problemen met de  verniewde app de oude versie geinstaleerd,en de auto matische update uitgezet,maar in de nacht word er toch een update doorgevoerd naar de verniewde app en kan ik weer op nieuw beginnen,hoe kan ik de update blokkeren als hij  de  insytelling omzeilt ???

Als je de andoid app gebruikt kan je downgrade'n hoor. Oudere .apk downloaden. 

Was even zoeken, maar dat werkt inderdaad :) oude app teruggezet en het werkt voorlopig weer als vanouds. Bedankt voor de tip.

Groet 

Waar kan ik update terugdraaien (Android)?

Reputatie 2
Badge

Wat wil je met deze spam bereiken?
Je hoeft echt niet overal dezelfde reactie te geven en dan ook nog zelf een topic openen. Sonos weet nu echt wel dat er iets niet goed is gegaan.

@Erooij : Graag niet zo denigrerend over mede-forumgebruikers.  Dat zijn reacties niet in jouw straatje passen is toch echt jouw probleem. 

Grapjas!

Reputatie 7
Badge +3

Ga je deze nu echt overal plaatsen? 

Reageer