Beantwoord

sonos systeem vind geen muziek of radiozenders

  • 21 September 2023
  • 11 reacties
  • 1511 Bekeken

Zijn er mensen die ook wel het probleem ondervinden dat je via de sonos app geen muziek meer kan vinden en radio zenders niet beschikbaar zijn. De verbinding is goed en het systeem is up to date. 
 

icon

Beste antwoord door 106rallye 21 September 2023, 09:32

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Heel herkenbaar. Sinds vanmorgen kan ik ook geen radio meer luisteren en zijn allerlei voorinstellingen weg. De verbinding is goed en ook het systeem is up to date.

Hetzelfde hier. Op alle storingen.nl zie je ook een flink aantal meldingen terug.

Ik lees mee, zelfde verhaal je kan youtube en whatever streamen maar ik kan geen zenders meer selecteren in de app :-(

Reputatie 7

Alles even nieuw opstarten. Zie https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/after-15-8-1-upgrade-all-music-services-disappeared-6885672/index2.html

“kan radio niet afspelen” niets doet het meer van sonos app.  kan wel mijn playlist afspelen van een andere app. op mijn sonos boxen, dus hier ligt het niet aan . HELP

Ik had hetzelfde probleem vanochtend. Na het updaten van mijn iPhone app naar versie 15.8.1 was het verholpen.

 

gr 

Badge

Hier hetzelfde verhaal. Kan alleen nog zoeken in Stations en Podcasts maar als ik daarbinnen iets zoek vindt ie niks. Artiesten, nummers en afspeellijsten zijn helemaal niet zichtbaar, daar kan ik dus helemaal niet op zoeken. Update heeft niets geholpen helaas. Het werkt niet op mijn iPad en ook niet op mijn Android telefoon. 

 

Wat voor mij gewerkt heeft : uittrekken van de Sonos beam (ik denk de eerste speaker die ik initieel installeerde) voor 10 seconden en dan terug inpluggen.

Wat niet gewerkt heeft, andere speakers unpluggen en terug instoppen en de app verwijderen en opnieuw installeren deed ook niks.

iPhone ge-update naar 17. En alles werkt weer . 

In de Sonos app op instellingen klikken → op updates controleren.

Dat is de oplossing die ik vaker las en bij mij werkte dit ook.

Badge

Bedankt Filip, jouw advies gevolgd en het werkt!