Beantwoord

Sonos speelt niet af via spotify.

  • 29 June 2023
  • 11 reacties
  • 790 Bekeken

Beide apps up to date. Spotify ziet de beam wel maar blijft maar staan op “verbinding maken"

Via Sonos app speelt hij wel zenders af die in de sonos app staan. Maar spotify blijft problemen geven. Hoe kan dit?

Als ik via de app van Sonos, Spotify wil toevoegen krijg ik de volgende melding “red-x.png

(500) We kunnen je Spotify-account op dit moment niet aanmaken.”

icon

Beste antwoord door Ronald22 29 June 2023, 18:53

Bekijk origineel

11 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Er is op dit moment een storing bij Spotify en Tune-in, word aan gewerkt.

Aahbhelder. Ik zie hem nu ook. Thanks.

Sonos stopt met spelen als er reclame is bij Spotify. Hoe kan dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een momenteel veel gelezen klacht. Voor nu is de enige oplossing een betaald abonnement. Dit is tenminste wat ik binnen dit forum gelezen heb en anders afwachten tot er een oplossing vanuit Sonos/spotify komt.

Ik heb zelfde probleem. Gebruik slechts spotify voor al m'n muziek en krijg spotify niet meer verbonden met m'n speakers. Zie dat de spotify sonos storing al een maand oud is. Kan toch niet waar zijn? Of is er al een oplossing?

Ik heb zelfde probleem. Gebruik slechts spotify voor al m'n muziek en krijg spotify niet meer verbonden met m'n speakers. Zie dat de spotify sonos storing al een maand oud is. Kan toch niet waar zijn? Of is er al een oplossing?

Ik heb gewoon betaald abo

 

Reputatie 7

Dus heb je een ander probleem. Staat je account (profiel via de site van Sonos) wel op Nederland? Misschien eens een een diagnose maken en Sonos bellen?

Er was ook een storing trouwens: https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/spotify-completely-disappeared-6884503

Ik heb dit probleem al een tijdje. Geen sonos speaker beschikbaar vanuit Spotify. Heb er 3, zijn er 0 te zien. Op sonos.com gekeken, profiel staat op Dutch, dus dat is het ook niet. Wifi gereset, speakers uitgezet, niks werkt. Heeft iemand een workaround? 

Reputatie 7
Badge +3

Niet helemaal duidelijk wat je nu wilt. Wil je rechtstreeks vanuit spotify je sonosspeakers aansturen of gebruik je spotify vanuit de sonosapp zelf?

Reputatie 7

Heeft de Spotify app de bevoegdheid om op je netwerk naar apparaten te zoeken? Al eens gebeld met Sonos?

Heb het gefixt. Wat heb ik gedaan?

- Alle sonossen 10 min uitgezet.

- Wifi stekker eruit.

- Deconnected Spotify uit sonos app  (en weer opnieuw connectie gemaakt).

- Telefoon reboot.

Ineens staan ze er weer allemaal bij in Spotify

Reageer