Hoe kan ik dit oplossen?
Ervaar je het probleem ook als je bijvoorbeeld op je computer naar www.tunein.com toegaat, en hier het zelfde station via de computer zijn speakers laat horen?
Ontvang tevens graag een diagnose van de Sonos installatie, aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Als het via je favorieten is, graag verwijderen uit de favorieten, om deze opnieuw aan de favorieten toe te voegen vanuit een zoekopdracht.
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestiging's nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Het bevestigingsnummer is 1555001752.
Zie namelijk een Ziggo modem, maar volgensmij heb je nog 2 oude ziggo modems in het netwerk staan.
Je hebt namelijk een Compal modem, maar zie ook 2x Hon Hai Precision in het netwerk naar voren komen, wat volgensmij ook Ziggo modems zijn.
Wat voor Modem en Routers en wifi versterkers en switches heb je precies in huis staan?
Zie namelijk een Ziggo modem, maar volgensmij heb je nog 2 oude ziggo modems in het netwerk staan.
Je hebt namelijk een Compal modem, maar zie ook 2x Hon Hai Precision in het netwerk naar voren komen, wat volgensmij ook Ziggo modems zijn.
Wat voor Modem en Routers en wifi versterkers en switches heb je precies in huis staan?
Heb de modem gereset en nu werkt alles weer. Heb overigens maar 1 modem aangesloten, wellicht zijn dat de oude modem geweest, maar die staan uit. Kan ik dat zelf ook ergens terugvinden in het netwerk. De sonos is bekabeld aangesloten. In mijn wifi netwerk zie ik wel de ziggo modems van de buren maar dat bedoel je vast niet of wel?
Hoi ik heb ook een sonos beam normaal geen problemen mee ,maar vandaag viel de wifi uit .
Router op nieuw aan gezet .
Probleem is nu dat als ik de beam vraag ga naar radio 538 doe hij het niet meer ,dan zegt hij is niet voor dit apparaat ,terwijl hij het 5min daarvoor wel nog deed .
Graag hulp hier bij thx
Hi Goos, reageert de Google Assistant nog wel als je bijvoorbeeld vraagt hoe laat het is of naar het weer?
Hoi ik heb een vraag je heb mijn sonos beam een tijdje niet gebruikt ,nu vraag ik de beam om radio 538baf te spelen dan doet hij dat niet meer andere station spel hij niet af ,hij zegt een of andere apparaten zijn niet beschikbaar en ze opnieuw in te stellen
Hoe doe ik dat ,graag info thx grtz
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.