Skip to main content

Ik krijg na contact te hebben gehad met de Sonos support en een diagnostiek te hebben moeten aanleveren geen verbinding meer met mijn app. 

Ik kan wel via AirPlay gebruik maken van het Sonos systeem maar in de app zelf staat alles op grijs en geeft hij de melding “time-out tijdens wachten op verbinding”. Ook laadt hij mijn apparaten niet in de app.

Ook heb ik de cache geleegd en is de app uitgelogd verwijderd. Zojuist een herinstallatie gedaan, maar geen baat bij gehad. Erg frustrerend!

ios 18, iPhone 15

Er is wel een verbinding anders zou je de services ook niet zien. Zelf heb ik het ook wel eens dat één of meerdere balken grijs blijven. Meestal helpt het dan om alle apps die op de achtergrond draaien te verwijderen en vervolgens de Sonos-app weer te starten.

Eventueel Sonos stroomloos maken, de router uit en aan en de iPhone opnieuw opstarten.

Er is wel een verbinding anders zou je de services ook niet zien. Zelf heb ik het ook wel eens dat één of meerdere balken grijs blijven. Meestal helpt het dan om alle apps die op de achtergrond draaien te verwijderen en vervolgens de Sonos-app weer te starten.

Eventueel Sonos stroomloos maken, de router uit en aan en de iPhone opnieuw opstarten.

Inmiddels alles gedaan wat je aanbeveelt. Resultaat is ongewijzigd.

De app ook al gereset? Geen idee wat dat veroorzaakt maar niet geprobeerd is altijd mis.

Wat gebeurt er trouwens wanneer je een service kiest?

Heeft de app alle nodige toestemmingen? Zit hij op dezelfde router?

Reageer