Beantwoord

sonos S2 app blijft zwart na update

  • 27 July 2023
  • 21 reacties
  • 481 Bekeken

Van de week een update van mijn S2 app gedaan 

Nu blijft de app zwart en kan ik huiskamer 1 en 2 niet verbinden.

wie heeft/weet een oplossing?

icon

Beste antwoord door Erooij 30 July 2023, 10:03

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

21 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

App al verwijderd

Reputatie 7

Gebruik je de een beta iOS? Dan even de telefoon opnieuw opstarten.

Heb ik direct geprobeerd maar dat werkt dus niet.

Maar toch bedankt.

Trouwens Reddit staat vol met het “zwart” probleem na de laatste update van Sonos. 

Reputatie 7
Badge +3

Vreemd dat Reddit hier “vol” mee staat. Zowel op dit forum als het engelstalig forum van Sonos kan ik geen verdere meldingen vinden. 
Overigens ook niet zo 1,2 3 op Reddit.

Mocht het probleem nog bestaan dan zou ik toch eens bellen met Sonos.

Reddit zoeken -> Sonos S2 app black 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ook dan kan ik niks vinden mbt de recente update. 

Reputatie 4
Badge +3

Ook dan kan ik niks vinden mbt de recente update. 


Zie hier.

Reputatie 7

Vandaar mijn vraag naar de iOS beta. Sonos ondersteunt geen beta iOS……

Reputatie 7
Badge +3

Dat is een enkel berichtje over een beta situatie. Topicstarter heeft het daar niet over, nog reageert deze op de opmerking van @106rallye . Bij iedere testversie kan je dit soort problemen verwachten en moet je dit, in deze situatie, melden bij Apple. 

 

Ja ik gebruik een bèta versie en na de laatste Sonos update staat de Sonos app op zwart, daarvoor dus niet.

En blijkbaar ben ik niet de enige ook niet bèta gebruikers hebben er last van, hebben zelfs de Sonos app verwijderd. Zover wil ik niet gaan nog.

Ga er van uit dat Sonos weldra met een update komt, zodat het probleem zich niet meer voor zal doen.

 

Reputatie 7
Badge +3

Zoals aangegeven kan je dit soort problemen verwachten en ligt dit in eerste instantie niet direct aan Sonos.

Ik hoop voor je dat je nog een device hebt waarmee je Sonos gewoon kunt gebruiken en anders wordt het lijdzaam afwachten tot het opgelost wordt. Zal niet direct de hoogste prio hebben of het moet door Apple opgelost worden in een komende testrelease.

Reputatie 4
Badge +3

Ja ik gebruik een bèta versie en na de laatste Sonos update staat de Sonos app op zwart, daarvoor dus niet.

Hier staat een (mogelijk tijdelijke) oplossing.

Reputatie 7
Badge +3

Het blijft voor mij toch steeds een raadsel dat gebruikers bèta releases gebruiken op hun gangbare devices zonder de consequenties te aanvaarden. 
Mooi dat er nu een mogelijke oplossing is, maar het is wachten op het volgende probleem. 
Ik besef het belang van bètatesten, maar over het algemeen zijn de mensen die hier dan vragen stellen geen bèta-testers in de zin van het woord. Een tester weet waar hij aan toe is en meldt de problemen bij het bedrijf waarvoor hij/zij de software test.

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen V  Dit gaat over het Apple bèta programma. Moet dit dan toch ook via het Sonos bèta programma? 

Reputatie 4
Badge +1

@Erooij

Ik ga er even achteraan wat we hier het beste mee kunnen doen. 

Kom er zsm op terug. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen V  Maar je beschrijft nu regels van het Sonos bèta programma, waarin je akkoord gaat met de regel dat alles met betrekking tot het beta programma binnen de beta community moet blijven. Dit heeft niets te maken met een deelnemer aan het iOS beta programma die de officiële Sonos update niet goed werkend heeft. 
Sterker nog, die kent het Sonos bèta programma mogelijk niet eens.

 

Update:

ik zie dat je je tekst hebt aangepast. Mijn bovenstaande tekst is daarmee niet meer helemaal van toepassing.

 

Reputatie 4
Badge +1

@Erooij 

Omdat het gaat om een bèta versie van IOS 17 hebben wij onze software hier nog niet op kunnen aanpassen.

 

Reputatie 4
Badge +1

@Jeroen V  Maar je beschrijft nu regels van het Sonos bèta programma, waarin je akkoord gaat met de regel dat alles met betrekking tot het beta programma binnen de beta community moet blijven. Dit heeft niets te maken met een deelnemer aan het iOS beta programma die de officiële Sonos update niet goed werkend heeft. 
Sterker nog, die kent het Sonos bèta programma mogelijk niet eens.

 

Update:

ik zie dat je je tekst hebt aangepast. Mijn bovenstaande tekst is daarmee niet meer helemaal van toepassing.

 

Correct, daar heb je gelijk in. 

Heb mijn bericht terug getrokken en intern even navraag gedaan hier over. 

 

Ja ik ken het Sonos bèta programma en ja ik heb er ongeveer 2 jaar aan meegedaan, dat leverde mij meer problemen op dan iOS beta nu doet.

Eerlijk is eerlijk de telefonische service van Sonos is uitstekend en uiterst vriendelijk als de bèta app van Sonos problemen gaf. Heb de bèta Sonos app uiteindelijk toch verwijderd gaf te vaak trouble

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen V 

Vandaar mijn reactie op “de klacht” van @Xedrethor. Hij/zij vermeld niet dat het om een iOS tester gaat en claimt dus dat de recente update van Sonos een probleem veroorzaakt in de standaard omgeving. Dit is niet terecht en daarom wijs ik op het risico van iOS bèta-testen.

Sonos Beta Connectivity Survey 🤭