Vraag

SonoS Roam : Radio valt uit

  • 26 February 2023
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Badge

Beste,

ik heb een SonoS Roam gekocht om naar Radio te luisteren. Ik heb verbinding met Wifi naar het internet met altijd dezelfde Wifi.

Ik regel de Radio op Nostalgie.

Soms als ik hem uit schakel en terug inschakel dan vind mijn SonoS de Radio niet terug.

Hoe kan dit ? Ik heb al verschillende radios geprobeerd en sommige doen het en sommigen niet maar Nostalgie wel !

Ook een andere probleem is dat de publiciteit altijd  dezelfde is in het Nederlands. Hoe wordt deze gestuurd ? Vanuit een centraal punt in BE. En als ik een Roam als geschenk geef aan het franstalige krijgt hij dan een franstalige publiciteit ?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Welke muziekservice gebruik je voor Nostalgie? Heb je al eens een andere geprobeerd?

Volgens mij moet je in je profiel je woonplaats aangeven. Aan de hand daarvan zou de muziekservice de taal voor de reclame moeten bepalen.

Badge

Beste,

  1. Ik heb al Radio Contact, Radio Nostalgie +, BEL RTL : deze functioneren niet (ik bedoel dat zij bij het afzetten, zij niet terug functioneren.Ik moet ze terug activeren met de APP)
  2. over de locatie, daar ik had nog niet aan gedacht ;-). Maar ik zie niet direct waar ik mijn locatie aangeduid heb in mijn account !
Reputatie 7
  1. Maar met welke muziekprovider komen die zenders binnen? TuneIn?
  2. Hier staat je profiel: https://www.sonos.com/myaccount/user/profile/ Als je franstalig bent zou je dus een plaats in Wallonië in kunnen vullen.