Ik zou op een Nederlands forum gewoon je vraag in het Nederlands stellen.
Deze al gelezen:
https://support.sonos.com/nl-nl/article/manage-your-sonos-radio-hd-subscription
Overigens heb je voor een abonnement via Sonos zelf maar een beperkt aantal betaalmogelijkheden. Dit is voor mij ook de reden dat ik ben afgehaakt met Sonos HD. Dat abonnementen via Apple duurder zijn is vrij algemeen. Apple brengt kosten in rekening bij de aanbieder van de apps voor het beheer en de betaal mogelijkheden. Uiteindelijk kan/zal de app-beheerder besluiten dit door te berekenen.
Goedemiddag @Timhick
Dank je wel voor je vraag.
Voor een resubscription zou ik graag even aan je willen vragen of je telefonisch contact met ons zou willen opnemen.
We moeten dit volgens mij handmatig weer goed zetten.
Zou je met ons contact willen opnemen via 0800-5551234
Ik heb een proefabonnement via Apple genomen en krijg nu ook de melding dat ik opnieuw moet registreren. Contact gehad via chat en telefonisch. Uiteindelijk kreeg ik te horen dat er technische problemen zouden zijn en dat het even moet afwachten. Geen idee hoelang.
Het gekke is dat er geen storing vermeld wordt bij Sonos. Kan ook zijn dat ik de zeer gebrekkig Nederlands sprekende helpdeskmedewerkster niet goed begrepen heb, maar dat geloof ik niet.
Update:
Vandaag werkt Sonos Radio HD weer bij mij. Kennelijk dus een verstoring bij Sonos, welke niet op hun site vermeld stond.