Vraag

sonos radio account opnieuw authoriseren

  • 12 May 2024
  • 15 reacties
  • 591 Bekeken

Sinds de nieuwe app krijg ik de radio niet meer aan de praat. (Nou ja, AirPlay werkt). Ik krijg de melding dat het Sonos radio account opnieuw moet “authoriseren”. Geen idee wat dit precies inhoud. 
 

De app doet wel z’n best. Als je aangeeft dat je opnieuw wil autoriseren dan zie je de bekende wacht animatie en kom je terug in de app.

Echter krijg je onmiddellijk weer de melding “opnieuw authoriseren”. 
 
Weet iemand een oplossing? Ik heb de speakers al geheel uitgezet, app opnieuw geïnstalleerd. Moet ik geheel nieuw account aanleggen? 


15 Reacties

Hallo Joop,

 

Idem dito bij ons en vrienden die sonos hebben gekocht.

De sonos radio vraagt steeds om autorisatie maar bij toegang verlenen blijft het systeem draaien en verbind niet.

Zojuist Chat gestart maar 15e in de rij,dus volgens mij meerdere gebruikers die hinder ondervinden met de nieuwe lay-out.

Hoop dat Sonos hier zijn verantwoordelijkheid neemt om dit zo spoedig mogelijk op te lossen,het is geen speelgoed van enkele euro´s die we hebben gespendeerd.

Wordt vervolgd.

 

 

 

Reputatie 7

@Emoes Ik begrijp dat het niet leuk is als je systeem niet werkt, maar als je iets één keer post wordt het ook wel gezien…. dit is nummer 3.

@Emoes Ik begrijp dat het niet leuk is als je systeem niet werkt, maar als je iets één keer post wordt het ook wel gezien…. dit is nummer 3.

Soort van “heb ik ook reactie” maar ik zat het onthouden.

Is er inmiddels een oplossing voor dit probleem? Super irritant dat ik geen radio meer heb. Duurt nu wel lang genoeg.

Ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem. Mocht iemand een truukje weten…

Momenteel wacht ik nog steeds op nieuws wanneer ze dit gaan oplossen,zelfs op Facebook lees ik tal gan schrijnende  verhalen,dus fingers crossed dat we uit dit dilemma geraken.Als iemand het antwoord weet mag gij het altijd posten. Thx.

 

Reputatie 7

Heb je TuneIn als eens toegevoegd als muziekservice?

Merci voor de tip,geïnstalleerd en werkt op sonos, waarom zetten ze dan die sonos radio erop als we zonder extra kosten kunnen luisteren naar tuneln die we vroeger op de sonos app hadden staan. Bon ,het werkt en de rest zien we wel.😉😉👍

 

Kost Tunein geen geld na 90 dagen proberen?

Reputatie 7

Dat hangt ervan af. Als jij een Premium abonnement bent aangegaan wel. Maar dat hoeft niet.

Zag nu eerst het bericht, maar klopt wat 106rallye zegt, wij hebben geen premium abb  en kunnen alle zenders luisteren zonder betalen 

Kan iemand mij zeggen hoe ik Tunein terug instaleer. 

 

Reputatie 7
Badge +3

Rechtsboven het poppetje, klikken op contentservices, plusje en TuneIn (new) selecteren.

Reputatie 7

@I1970 Zie Een contentservice toevoegen aan Sonos | Sonos

Reageer