Beantwoord

sonos radio

  • 24 February 2024
  • 7 reacties
  • 62 Bekeken

Badge

Sonos radiozenders verhuizen somsvan normaal naar HD betaalmuur?

Hoe zit dat?

Wie bepaalt wanneer een zender verhuisd?

icon

Beste antwoord door Erooij 25 February 2024, 09:16

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7

Eh, Sonos, denk ik? Het is per slot van rekening Sonos Radio.

Badge

Je weet net zo weinig als ik,ik zoek iemand die meer weet, dat kan ook een medewerker zijn, graag  zelfs

Badge

Is HD radio de moeite waard

Graag reacties waar we als community of deelcommunity ietsjes mee kunnen.

Anders kijk ik of men en pfff

Veel luistergenot

Reputatie 7

Dit is een gebruikerscommunity, waar Sonos af en toe aanlandt. Dat je antwoord krijgt van een gebruiker is dus niet gek. Misschien kun je duidelijk maken wat je wilt weten? Want als je werkelijk wilt weten wie bepaalt, krijg je toch het voor de hand liggende antwoord. Misschien wil je weten op basis waarvan wordt bepaalt wat er achter de betaalmuur verdwijnt? Kijken of iemand van Sonos daar antwoord op wil geven.

Heb je overigens een voorbeeld van zo‘n verplaatste zender?

Badge

Ik las het vandaag in sonos berichten. De naam weet ike #ven niet

Radio a gogo is een tijd geleden ook verhuisd. Ik vroeg me af hoe dat gaat

Welke  wel en welke niet een waarom dan

Werkelijk overal zijn regels enrichtlijnen voor

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb een tijdje een abonnement op Sonos radio HD gehad en kwam, voor mij, tot de conclusie dat dit weinig tot geen toegevoegde waarde had. Persoonlijk vind ik Sonos Radio hoe dan ook van weinig toegevoegde waarde. Er is binnen Sonos al genoeg te vinden.

Het enige voordeel zou kunnen zijn dat je op bepaalde favorieten zenders geen reclame meer hebt. Zelf gekozen voor één betaalde streamingdienst en verder af en toe radio via TuneIn en accepteer dan de reclame. Die enkele, op de Nederlandse markt gerichte Sonos zender kan mij gestolen worden. 
En uiteraard bepaald, zoals @106rallye al aangaf, Sonos hoe zij haar zenders indeeld. Mogelijk heeft ook de Nederlandse maker van deze content daar nog iets over te zeggen. Maar het bijhouden kost natuurlijk geld en wanneer er bijvoorbeeld te weinig geluisterd wordt dat komen er ook geen reclame-inkomsten en probeer je het op een andere manier door luisteraars “te dwingen” om te gaan betalen. Aan jou de keuze. 

Badge

Hartelijk dank beiden

Veel luisterplzier

Reageer