Skip to main content
Via de sonos app en desktopapplicatie verliezen wij vaak connectie met spotify. Verbinding met spotify verbroken. Daarnaast slaan nummers over of doet de gehele sonos one het niet meer.

in hetzelfde netwerk hebben wij een Sonos amp aangesloten en hier zijn geen problemen mee.

Kunnen jullie de oorzaak zien?

1787876271
Ik krijg continue de melding ‘connectie met spotify verbroken’ waardoor ik geen nummers kan afspelen. 648050503

Een ander probleem dat ik vaker heb is dat mijn Sonos app niet wil verbinden met mijn sonos (vrijwel elke keer als ik mijn systeem wil gebruiken na een paar dagen niet te hebben gebruikt) ik moet dan telkens de router opnieuw opstarten - komt dit bekend voor en hebben jullie daar een oplossing voor?
Via de sonos app en desktopapplicatie verliezen wij vaak connectie met spotify. Verbinding met spotify verbroken. Daarnaast slaan nummers over of doet de gehele sonos one het niet meer.

in hetzelfde netwerk hebben wij een Sonos amp aangesloten en hier zijn geen problemen mee.

Kunnen jullie de oorzaak zien?

1787876271

Je maakt gebruik van wifi versterkers, je hebt de wifi i4PROJECTS MERAKI - PRIVATE meer dan 1x in de lucht hangen waardoor Sonos nu verspreid aangesloten zit op deze meerdere punten.

Zie graag onze Community Post hierover.

Ik krijg continue de melding ‘connectie met spotify verbroken’ waardoor ik geen nummers kan afspelen. 648050503

Een ander probleem dat ik vaker heb is dat mijn Sonos app niet wil verbinden met mijn sonos (vrijwel elke keer als ik mijn systeem wil gebruiken na een paar dagen niet te hebben gebruikt) ik moet dan telkens de router opnieuw opstarten - komt dit bekend voor en hebben jullie daar een oplossing voor?

Voor jou is het een ander probleem, er is wat wifi storing tussen de modem en de speaker, maar dit is niet eens de reden dat je muziek het niet zou doen.

Je muziek stopt of wil niet starten omdat je geen Premium abonnement van Spotify zou gebruiken.

Sonos krijgt de melding dat je een gratis abonnement hebt, dit zal niet met Sonos werken.

Zou je adviseren in te loggen op www.spotify.com, om met je gebruikersnaam en wachtwoord in te loggen, dan zul je zien staan dat je een gratis status hebt.

Als hier Premium beschreven zou staan, dan heb je een ander gratis account aan Sonos toegevoegd, wil je deze verwijderen uit Sonos, en je betaalde dienst aan Sonos toevoegen.