Hallo,
Ik heb net family genomen van spotify, mijn account toegevoegd in sonos, juiste account geselecteerd waarmee ik op mijn Android toestel actief ben, maar ik krijg niet meer via Spotify app de boel gestart. Wel via sonos app. Iemand een idee? Op forum kon ik met zoektermen niks passends vinden...
Alvast ontzettend bedankt!
Tijmen
Antwoord
Sonos niet meer te bedienen via Spotify
Beste antwoord door Tijmen89
Nou, vandaag ook met Spotify contact gehad.
Zij bleven beweren dat het zou moeten werken. Mits alle accounts goed ingesteld zouden staan.
Uiteindelijk stelde de klantenservice voor om het op een ander apparaat te proberen. Ik mijn tablet, die ik hiervoor nooit gebruik, ingesteld.
Alles werkt met het nieuwe account.
Ik heb nu uiteindelijk mijn telefoon weer alles opnieuw geïnstalleerd.
Had ik eerder ook al gedaan, blijkbaar heeft er iets in z'n geheugen gezeten. Nu werkt het wel.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Zij bleven beweren dat het zou moeten werken. Mits alle accounts goed ingesteld zouden staan.
Uiteindelijk stelde de klantenservice voor om het op een ander apparaat te proberen. Ik mijn tablet, die ik hiervoor nooit gebruik, ingesteld.
Alles werkt met het nieuwe account.
Ik heb nu uiteindelijk mijn telefoon weer alles opnieuw geïnstalleerd.
Had ik eerder ook al gedaan, blijkbaar heeft er iets in z'n geheugen gezeten. Nu werkt het wel.
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.