Skip to main content

Wat wij op het forum lezen, daar kunnen wij ons heel erg in vinden. BAGGER BAGGER EN NOG EENS BAGGER. 

Altijd goed gewerkt, maar na de update op afstand, EEN grote puinhoop. 
SONOS gaat er bij ons uit.

En dan maar hopen dat het gras bij de concurrent groener is.

Als je de boel toch naar de kringloop brengt mag je het ook wel bij mij brengen...

Wat ik niet snap, is dat er hier nog mensen zijn die kennelijk geen last hebben van de schandalig uitgevoerde, niet werkende update. Mijn broertje, een zeer deskundig computer programmeur is er in geslaagd om de oude, bruine voor de Android app terug te zetten. Die werkt prima. De zwarte is niet aan de gang te krijgen. En contact met wie dan ook van SONOS is onmogelijk. Zelfs hier op dit forum hebben wij geprobeerd met een gebruikersnaam in te loggen, die ook bij SONOS bekend was; niet mogelijk. Daarom boos ingelogd met janlul. En die werkt wel. 

Tja. De ervaring verschilt dus. De update had voor mij niet gehoeven en de app is niet zo flitsend als beloofd, maar voor wat ik wil werkt hij wel. Ik kan gewoon bij Spotify en mijn andere muziekservices. De zoekfunctie is langzaam, maar dat was "new search” in de vorige app ook. Voor mijn eigen muziek gebruik ik al jaren Plex. Wat werkt er bij jou dan niet (exclusief de zaken waarvan Sonos heeft beloofd dat ze terugkomen)?

Ons hele systeem herkent helemaal niets meer. Alle raadgeving en zgn oplossingen ten spijt. Als er hier op forum iemand is, die de zwarte app aan de gang kan krijgen met goed geboden oplossingen, heel graag. Maar als mijn broertje de hele app als schande heeft betiteld, vrees ik het ergste. Wij werken bekabeld, maar zelfs dat wordt niet gezien. Wij hebben overigens een hele eenvoudige app; alleen een muziek bieb en heel veel radio zenders. Niets doet het meer. 

Ik denk dat je moet beginnen met alles even van het stroom te halen en vervolgens toch de boel gaat updaten. 

Bij de kringloop nemen ze Sonos al niet meer aan, zo slecht is het.

Dat is natuurlijk dikke onzin, voor de meeste mensen werkt het gewoon. Ja tuurlijk zijn er wat dingen anders dan de oude app maar een compleet systeem die niet zichtbaar is lijkt toch echt op een ander probleem.

Wel een keer of vier stroom er af en alles geprobeerd wat ze op de app zeggen. Het werkt gewoon niet. Mijn hele systeem wordt niet gezien. Hij ziet het Ziggo modem met exact de bijbehorende code, maar verbindt vervolgens helemaal niets. 
En oké, we zijn redelijke computer digibeet, maar dit probleem is niet herkenbaar. Ga a.u.b. niet zeggen, dat er maar weinig mensen zijn, die problemen met de nieuwe zwarte app hebben. Zoek maar op de diverse fora. De klachten zijn niet van de lucht. En waarom altijd dingen aanpassen die eigenlijk prima werken. En waarom op afstand maar update? Er moet echt iets gebeuren, anders einde SONOS verhaal. En ja, dan is het gras bij de buren idd groener. 

Geen bericht terug? Of oplossing?

Geen bericht terug? Of oplossing?

Waarop en van wie verwacht je een bericht terug? Misschien eens aan de broertje vragen hoe een gebruikersforum werkt.