Beantwoord

Sonos en streamen

  • 16 January 2024
  • 3 reacties
  • 32 Bekeken

Een goedemiddag,

Helaas door het lezen hier op het forum ben ik echt achter gekomen dat ik niet de enige ben.

 

Sinds een paar weken gaat mijn geluid elke x weg als ik muziek aan het streamen en of radio aan het luisteren ben via mijn telefoon naar de sonos. Met mijn tv naar de sonos heb ik er geen last van.

 

Ik heb de tv al 3 jaar ( LG ) dus dat kan het probleem niet zijn en heb ook nooit problemen er mee gehad. 

Het is vooral via spotify en als ik Tuning gebruik via de sonos app. 

icon

Beste antwoord door Erooij 16 January 2024, 18:28

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je geen problemen hebt bij het luisteren vanaf de tv dan kan je er wel vanuit gaan dat de tv het probleem niet veroorzaakt. Blijft dus over haperingen bij het luisteren naar muziek. 
Echt streamen vanuit de telefoon die je niet. De telefoon wordt gebruikt als afstandsbediening maar niet om te streamen. De telefoon kan je daarmee ook uitsluiten. 
Blijft dus over dat er mogelijk een probleem wordt veroorzaakt door je netwerk. Je geeft niet aan hoe je netwerk is opgebouwd en of je hier al iets hebt aangepast, bijvoorbeeld een ander kanaal. 
Heb je je router al een een korte tijd van de stroom gehad en weer opgestart?

Wanneer de haperingen blijven bestaan dan zou ik een diagnose vanuit de sonosapp maken en vervolgens een bellen met Sonos. Zij kunnen zien wat er allemaal omgaat in je netwerk. 

Reputatie 7

De Playbar lijkt inderdaad recent een probleem ontwikkeld te hebben. Even de stroom eraf helpt voor een korte periode. Je kunt even Sonos bellen zodat ook zij doorhebben dat er echt problemen zij .

Reputatie 7
Badge +3

De Playbar lijkt inderdaad recent een probleem ontwikkeld te hebben. Even de stroom eraf helpt voor een korte periode. Je kunt even Sonos bellen zodat ook zij doorhebben dat er echt problemen zij .

Maar was het niet zo dat bij dat probleem ook het geluid kort wegvalt bij tv kijken?