sonos en Spotify onstabiele connectie

  • 9 September 2023
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Bij mij valt verbinding met tussen sonos en spotify regelmatig weg. “Unable to browse music”. Totaal geen issues met tuneIn ook niet met SoundCloud. Wel met Spotify. Toch netwerk nagelopen: niets helpt; en omdat ik geen issues heb met afspelen sonos/tuneIn of Sonos/SoundCloud ligt het volgens mij niet aan netwerk.
Niet alleen op mijn telefoon, ook op mijn laptop. Apps toch verwijdert en opnieuw geïnstalleerd: geen oplossing. 
Vanuit app paar keer opnieuw autorisatie van spotify gedaan (lukt soms ook niet “check your network connection” terwijl dan sonos zonder haperingen tegelijkertijd tuneIn aan het afspelen is); en dan ineens weer wel). Maar dit helpt dus ook niet.

vanuit spotify de speakers van Sonos selecteren overigens zelfde probleem (werkt soms, maar vaker niet dan wel)

Iemand een structurele oplossing?

 

diagnostics:286518138

Arc+sub zitten beide via netwerkkabel aangesloten. Daarnaast nog 5 symfonisk speakers draadloos/WiFi.

unifi netwerk spullen. Voor de rest geen WiFi/netwerk issues. 

glasvezel internet Caiway 500/500


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Maandag even bellen met Sonos. De kans dat de diagnose via dit forum wordt uitgelezen is vrijwel nul.

Waarom heb je de sub eigenlijk bedraad aangesloten? Volgens mij maakt de Arc zijn eigen verbinding met de overige componenten.

Arc staat toevallig dicht bij router. Maar hij was inderdaad eerst draadloos; hoopte dat dit wat verbetering zou geven (zelfde geld voor sub).