Sinds de nieuwe app heb ik het probleem, dat als ik van radio station verander, de vorige selectie blijft doorspelen. Ik moet dan een tweede keer selecteren om het gewenste station te krijgen. Gebeurt zowel op de Iphone als Ipad. Wat is hier de oplossing?
Hé
Zou je me wat meer kunnen vertellen over hoe jouw netwerk eruit ziet, zodat we je wat gerichtere hulp kunnen bieden?
Je kan uiteraard ook steeds contact opnemen met Sonos support . Onze collega’s hebben net wat meer tools ter beschikking om je verder te helpen.
Hopelijk helpt dit!
Mod edit: screenshots verwijderd van serie nummers.
Is dit de informatie die je wilt weten?
Dankjewel voor je reactie! Ik heb de bovenstaande screenshots wel even weggehaald, om jouw persoonlijke gegevens veilig te houden. Screenshots van serienummers gaan best via DM.
Mag ik ook even vragen welk merk en model van router je gebruikt? En heb je wifi extenders staan?
Voor live troubleshooting raad ik wel aan om toch even contact op te nemen met mijn collega's van support.
Ik heb vanmiddag contact gehad met support en zij hebben het probleem opgelost.
Hartelijk dank.
Top om te horen! Mag ik vragen hoe support het opgelost heeft? Kan altijd nuttig zijn voor andere (mee)lezers.
Ik heb vanmiddag contact gehad met support en zij hebben het probleem opgelost.
Hartelijk dank.
Kun je vertellen wat je hebt veranderd?
Dit is er uitgevoerd: Op verzoek heb ik de diagnostics verzonden naar support (= een functie onder help center).
De TuneIN service verwijderd en weer toegevoegd. De app gereset (onder app preferences).
Daarna systeem getest. Daarna wederom een diagnostics verzonden en support heeft geconcludeerd dat nu alles naar behoren werkte.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.