Skip to main content

Sonos app crasht steeds

  • 20 July 2024
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

De nieuwe app stopt steeds is eigenlijk niet bruikbaar. Zodra ik muziek selecteer en afspeel op de play 1 crasht de boel.  De app start pas weer op als de stekker van de speaker er uit is.

Stereopaar play 5 is wel redelijk te bedienen. Maar als ik dezelfde muziek wil afspelen op de play 1 kan die geen verbinding maken. Al met al een beroerd systeem die je een ander niet zal aanbevelen maar hoe op te lossen 

3 Reacties

Reputatie 7

Android? Haal bijvoorbeeld met de PC app eens alle nummers uit de wachtrij.

Reputatie 2
Badge +1

Helpt niet. Zodra lijst gewist is en ik stuur nieuwe cd naar de play 1 om af te spelen dan gaat die afspelen maar crasht de app. De app start pas weer op als de wachtrij gewist is. Maar dit herhaalt zich gewoon. De play 5 stereo set doet wel normaal maar ik kan dus niet in 2 ruimten de muziek aanzetten hij wil de  play 1 niet pakken en meld probeer het later nog eens. Muziek appart maar de play 1 sturen werkt wel maar dan crasht de app weer en is niet meer op te starten tenzij dat de wachtrij voor de play 1 wordt gewist of de stekker erin en uit wordt gedaan. Echt drama wat Sonos doet. Ik raad dit merk iedereen af voorlopig 

Android idd

Reputatie 7

Heb je de nieuwe versie van de app al?

Reageer