Ik lees inderdaad vaker dat mensen de link leggen tussen S2 software en een slechter werkend systeem. Persoonlijk merk ik geen verschil. Wat versta jij onder “vastlopen”?
De app geeft dagelijks aan dat hij het systeem niet kan vinden terwijl het gewoon aanstaat.
Soms doet het app het ineens weer wel.
Alle tips al geprobeerd. Het irritante is dat ik nooit problemen ondervond met de Sonos 1 app en de bridge ertussen als draadloos systeem. Na upgraden naar Sonos 2 app en het verwijderen van de Bridge begonnen de problemen.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat aan de App ligt maar eerder aan een probleem binnen je netwerk. Je zegt dat je de Bridge hebt verwijderd, dat zou eerder een oorzaak kunnen zijn want het roept meteen de vraag op hoe je je Sonos systeem dan momenteel hebt verbonden met je netwerk/internet (?).
En dat de oplossing misschien een Boost is…...
De Sonos is momenteel gewoon via de Wi-Fi verbonden. Ik moest de Bridge verwijderen omdat deze niet compatible is met de Sonos 2 app.
Het vreemde is ook dat de Sonos playbar nu ook gewoon een digitale zender afspeelt. Ik kan nu alleen niet switchen van zender omdat de app mijn Sonos systeem niet kan vinden.
Het probleem is dat hij het de ene keer wel ineens doet en dan weer niet. Zoals vandaag..
Ik zal eens kijken wat een Boost kan doen. Ik heb trouwens door versterkers over goede Wi-Fi.
Maar juist die versterkers compliceren de werking van Sonos. Een Boost (of een bekabeld aangesloten Sonos) zorgt dan voor een Sonosnet, zoals je met de Bridge ook had…..
Ja, dat zou inderdaad wel eens kunnen. Ik heb de Boost al besteld. Bedankt voor het meedenken!!!!