Antwoord
Shuffle play van nummers in bibliotheek werkt niet
Shuffle play van alle nummers in mijn bibliotheek werkt niet. Als ik in de Sonos Controller app naar mijn bibliotheek ga en dan naar “nummers” ga zie ik de lijst van al mijn nummers in mijn bib (logisch). Shuffle bovenaan in de controller app doet heel het systeem crashen... geen response en vaak ook error 1002. Heeft Sonos een limiet voor het aantal Nrs? Kan ik dus nooit ad random uit mijn hele bib spelen?? Gemeld op twitter, daar telefonisch contact aangeraden, gebeld naar Sonos, en daar werd mij aangeraden op community te posten. Ze zeggen “hoe meer klachten, des te groter de kans er nr gekeken wordt in toekomstige update. Vreemde gang van zaken gezien Google me leert dat veel gebruikers dit probleem ervaren... shuffle vanuit een andere app en dan AirPlay werkt wel, dus probleem lijkt in Sonos controller app... iemand een oplossing?
Beste antwoord door Tim S
Heb de 2e lijn aangesproken, dit is inderdaad een bekend probleem.
Het komt alleen niet vaak binnen als iemand support aanvraagt.
Er is helaas geen oplossing, als er te veel nummers in 1x in de wachtrij worden geplaatst van een online muziekdienst zoals bijvoorbeeld Apple Music, dan zal deze foutmelding naar voren komen.
Enige advies wat we kunnen bieden is om kleinere selecties te maken en deze in de wachtrij te slepen.
Excuses voor het ongemak, maar dit zal waarschijnlijk niet opgelost kunnen worden.
Dit heeft trouwens niks te maken met de Shuffle functie, het gaat simpelweg om de hoeveelheid.
Het komt alleen niet vaak binnen als iemand support aanvraagt.
Er is helaas geen oplossing, als er te veel nummers in 1x in de wachtrij worden geplaatst van een online muziekdienst zoals bijvoorbeeld Apple Music, dan zal deze foutmelding naar voren komen.
Enige advies wat we kunnen bieden is om kleinere selecties te maken en deze in de wachtrij te slepen.
Excuses voor het ongemak, maar dit zal waarschijnlijk niet opgelost kunnen worden.
Dit heeft trouwens niks te maken met de Shuffle functie, het gaat simpelweg om de hoeveelheid.
Reageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.