Beantwoord
Samba
Hallo,
Ik zou graag willen weten wanneer Sonos zijn firmware update met smb v2 of v3 support, zodat ik weer mijn mp3 kan afspelen.
Met deze firmware heb ik niks aan mijn sonos en staat deze in de kast niks te doen, tewijl ik nog een tijdje geleden dacht, ik koop er nog een voor in de keuken.
Graag duidelijkheid, zodat ik een beslissing kan nemen of wachten op een update of het sonos apparaat op marktplaats.nl aanbieden en iets anders uitzoeken wat wel werkt.
Ik zou graag willen weten wanneer Sonos zijn firmware update met smb v2 of v3 support, zodat ik weer mijn mp3 kan afspelen.
Met deze firmware heb ik niks aan mijn sonos en staat deze in de kast niks te doen, tewijl ik nog een tijdje geleden dacht, ik koop er nog een voor in de keuken.
Graag duidelijkheid, zodat ik een beslissing kan nemen of wachten op een update of het sonos apparaat op marktplaats.nl aanbieden en iets anders uitzoeken wat wel werkt.
Beste antwoord door klontje
Beste Sonos, deze customer ask en discussie erover is niets nieuws (https://en.community.sonos.com/controllers-software-228995/support-for-smb-v2-or-v3-6787081). Het is natuurlijk belachelijk dat jullie geen nieuwere versies van het SMB protocol accepteren, dit zou hetzelfde zijn als geen WPA2 op Wifi ondersteunen omdat WEP voor thuis ook prima werkt... Het afschuiven van de beveiligingsrisico's naar de beveiliging van je thuisnetwerk is ook een belachelijk antwoord in de tijd waarin steeds meer diensten toegang van buitenaf nodig hebben (Plex voor Sonos?). Het enkel en alleen zorgen dat er niemand binnen kan komen is dus niet meer van deze tijd.
Bekijk origineelReageren op dit topic is niet mogelijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.