Skip to main content
Beantwoord

S2-controller groepeert en sorteert niet goed in muziekbibliotheek/albumview

• 7 februari 2025
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Ondanks dat de album cover nu weer zichtbaar zijn, blijkt het groeperen en sorteren in de muziekbibliotheek nog steeds een ding bij sonos. Hoe moeilijk kan het zijn te groeperen op albumtitel en te sorteren op track nummer? (Of album artiest als het track nummer ontbreekt)

Momenteel wordt alleen gesorteerd op track titel  én gesorteerd op album artiest. Erg fijn bij een album als "100 Greatest Guitar Solos". Dan heb je 100x Het album met een andere artiest naam in je album view staan. 😞

Zou fijn zijn als dit issue opgelost kan worden.

Alvast hartelijk dank.

Beste antwoord door 106rallye

Volgens mij dit probleem: https://en.community.sonos.com/controllers%2Dand%2Dmusic%2Dservices%2D229131/music%2Dlibrary%2Dcompilation%2Dissue%2Dunder%2Dnew%2D16%2D3%2Dfirmware%2D6899802

Volgens Sonos moet je je metadata aanpassen.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 Reacties

106rallye
  • 8382 reacties
  • Antwoord
  • 7 februari 2025

• Auteur
  • Novice
  • 3 reacties
  • 13 februari 2025

Ik denk dat je gelijk hebt. Maar vreemd is dit wel. Een album van Tina Turner heeft ook meerdere artiesten (bv. Eros Ramazotti) Moet dat album ook als Various Artists worden aangegeven? Ik voel me in de steek gelaten door Sonos.

Maar goed, ik ga kijken wat ik ermee moet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen