reclame bij starten radio oplossing

  • 23 September 2023
  • 8 reacties
  • 161 Bekeken

Badge

Koop een sonos bluetooth speaker en luister radio via een native radio app via bleutooth. Dan hoef je meteen ook niet meer de sonosapp te gebruiken. Deze oplossing heeft natuurlijk weer andere nadelen maar dat willen ze graag bij sonos, denk ik.


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

De reclame wordt toegevoegd door TuneIn. Je kunt beter myTuner Radio toevoegen als service aan Sonos, daar zit nl. geen reclame bij.

Reputatie 7
Badge +3

Of gebruik AirPlay wanneer je een iOS-device hebt. De huidige Sonosspeakers kunnen dat gewoon aan en dan is het ook niet noodzakelijk weer een speaker te kopen.

En zoals @beynym aangeeft is Sonos niet verantwoordelijk voor de extra reclames. Zij verdienen hier dus niets extra’s aan. Maar ook @Sossocommune zal weten dat “voor niets de zon opkomt”. Ergens zal toch het geld vandaan moeten komen om naar je favoriete station te luisteren en diegene die alle streams netjes voor jou ordenen en bijhouden zal beloond moeten worden voor zijn/haar arbeid.

Badge

Bij Mytuner zit bij mij wel reclame voor elke station,ook.

Reputatie 7
Badge +3

Dat is dus het verdienmodel van myTuner.
Ze kunnen ook overstappen op betaalabonnementen. Denk niet dat iedereen daar dan wee4 vrolijk van gaat worden.

Reputatie 4
Badge +3

Bij Mytuner zit bij mij wel reclame voor elke station,ook.

Begrijp ik niets van. Ik gebruik myTuner Radio via Sonos al jaren, nooit ook maar één reclame gehoord. Heb je deze aanwijzingen gevolgd?

Reputatie 5
Badge +3

Ah wat fijn weer een discussie topic over wel of geen reclame... 🍿

Reputatie 4
Badge +3

Ah wat fijn weer een discussie topic over wel of geen reclame... 🍿

Als je niet constructief wilt bijdragen, kun je beter wegblijven.

Reputatie 5
Badge +3

Owh geen probleem hoor, ik vind het gewoon bijzonder. Deze vraag komt bijna elke maand wel eens voorbij.