Radiozender uit Juke hervat niet

  • 23 December 2023
  • 10 reacties
  • 108 Bekeken

Badge

Op mijn werkplek luister ik meestal naar een radio zender via Juke. 538, of Sky. Als ik een overleg in moet zet ik de muziek snel uit met de knop boven op 1 van de One’s. Maar als ik dan probeer te hervatten door weer op de knop te duwen lukt dat niet. Als ik dan in de controller op play druk krijg ik een fout met verbinding melding. De radiozender via de app helemaal opnieuw selecteren lukt telkens wel. Dit probleem is er niet als ik TuneIn gebruik, dat is wel vreemd. Een work around heb ik dus, maar het is wel vervelend. Iemand een idee wat hier het probleem achter is?


10 Reacties

zelfde probleem zeer irritant. Dit was er vroeger niet. Is waarschijnlijk met een update erin gekomen.

Reputatie 7

Sonos doet wat Juke aangeeft. Misschien eens navragen bij Juke?

Badge

Sonos doet wat Juke aangeeft. Misschien eens navragen bij Juke?

Dat lijkt me een goed voorstel. Maar is wel de verantwoordelijkheid van Sonos. Samenwerking tussen de twee levert nu niet de gewenste dienstverlening aan de klanten. Daar ben ik geen partij in.

Reputatie 7

Er is in principe geen samenwerking tussen Sonos en Juke. Sonos geeft de voorwaarden weer waaronder Juke op Sonos kan werken (via een zgn. API, zie https://nl.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface) en dan kan Juke aan het werk.

hoi allen, ik heb geprobeerd Juke klantenservice te mailen, maar het is mij onmogelijk gebleken om ook maar enige contact gegevens van mail of telefoon nr. te vinden van Juke. Iemand?

Reputatie 5
Badge +3

Het probleem is niet bij iedereen, zou het ook een verbinding probleem kunnen zijn?

Het probleem is niet bij iedereen, zou het ook een verbinding probleem kunnen zijn?

zeker niet, want ik heb 4 sonos speakers, waarvan 2 dicht bij ons mesh systeem. Allen hebben dit probleem sinds kort, nooit gehad. Wifi in huis is overal uitstekend!

 

Reputatie 5
Badge +3

Hier zijn de afgelopen tijd meerdere berichten over geweest en @106rallye en ik hebben het toen thuis even getest, hier iig geen problemen.

Had hetzelfde probleem met Juke, luisterde naa radio 10 hd, maar kon deze niet hervatten. Via omweg wel te starten, ook zoeken in stations geen Juke stations gevonden.

switch gemaakt naat mytuner radio. Dat werkt wel, maar het lijkt dat de audio kwaliteit iets minder is.

Hier hetzelfde. De zenders nu via Sonos Radio gevonden en toegevoegd, dan werkt het prima. Via TuneIn werkt het ook gewoon goed maar heb ik niet nodig. Juke gewoon niet gebruiken met Sonos, ik vermoed dat ze dynamisch de URLs aanpassen oid

Reageer