Waar kan ik een radiostation aanmelden voor de Sonos Radio database? Dus niet voor Tunein of in je eigen Tunein oid, maar voor vindbaarheid in Sonos Radio zelf. iemand een idee?
.
Waar kan ik een radiostation aanmelden voor de Sonos Radio database? Dus niet voor Tunein of in je eigen Tunein oid, maar voor vindbaarheid in Sonos Radio zelf. iemand een idee?
.
Ik denk dat U dit bedoeld..
Even op de stipjes klikken en dan op toevoegen.
Hallo Ronald, nee deze bedoel ik niet. Ik wil een radiostation (url) aanmelden in de Sonos Database zodat alle Sonos gebruikers in Sonos radio het station kunnen vinden.
Dat kan je niet zelf doen, misschien kun je een verzoek indienen bij Sonos.
Volgens mij gebruikt Sonos Radio de database van TuneIn. De radiozender zou zich dus zelf bij TuneIn kunnen melden voor opname in de database.
De mogelijkheid om zelf een zender toe te voegen heeft volgens mij geen gevolgen voor de toegankelijkheid van de zender voor andere gebruikers.
Hi 106rallye,
Klopt, ze gebruiken een verouderde database van Tunein. Het radiostation dat ik wil toevoegen is wel te vinden in Tunein zelf. (XD Radio) Dus ik vermoed dat ze de Tunein DB ooit overgenomen hebben maar niet updaten. Vandaar mijn zoektocht om XDRadio erin te krijgen. Sonos helpdesk wist het ook niet..
Deze stream zou ik willen toevoegen aan de Sonos database:
https://live.xdradio.nl/stream/xdradio
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.