Skip to main content

Heb op mijn mobiel in de sonos app 2 radio stations opgeslagen, radio 10 60&70 en radio 5

Als ik luister naar radio 5 en wil overschakelen naar radio 10 dan blijft het geluid van radio 5 te horen,

krijg wel radio 10 icoon te zien, hoe kan ik dit oplossen?

Bij welke muziekservice is dit? TuneIn, Sonos Radio? Wat als je de favorieten een verwijdert en opnieuw aanmaakt?


Sonos radio 


Ik heb dat ook regelmatig


Probleem nog steeds niet opgelost, heb de stekkers uit het stopcontact gehad enz. maar geen resultaat.

Wel een probleem erbij gekregen, het geluid van de tv valt soms geheel weg, via de afstandbediening op + knop drukken en geluid komt terug. Heb al vele jaren de Sonos Playbar en geen problemen gehad, deze problemen sinds 2024

 


Heb de aanbevelingen (welke staan bij probleem

Ik heb dat ook regelmatig

 

Heb de aanbevelingen (welke staan bij probleemoplossingen) uitgeprobeerd echter zonder resultaat.

Nu is er wel een probleem bijgekomen, het geluid van de tv valt soms weg, als ik op de + knop van de afstandsbediening druk komt het geluid terug. We hebben al jaren deze Samsung tv en geen enkele problemen ondervonden, echte sinds 2024 hebben we er last van. De updates worden uitgevoerd.

Wie het weet wat het probleem is en hoe deze te verhelpen ik lees het graag.


Wordt het lampje op de soundbar ook groen? Dan is het een bekend probleem. Sonos werkt eraan.


Bedoel je het lampje aan de rechterkant?  Heb ik niet opgelet, dan wacht ik de volgende update af.


Inderdaad het lampje bij aan en uit schakelen is groen.