Skip to main content
De radiozender hapert en begint regelmatig opnieuw met de tekst die hij juist heeft afgespeeld!
Graag ontvang ik een diagnose van de Sonos installatie, het liefst aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.

Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.

Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.
Hi Tim diagnosenummer 2046057894
Ook hier hapert de radio (een probleem bij Tuneln ?) Het lijkt alsof hij telkens bufferproblemen heeft (herneemt telkens een paar seconden). Soms gaat alles tien minuten goed, dan hapert hij weer voortdurend. Hiervoor nooit een probleem gehad.

Op Spotify Premium is er geen enkel probleem !
Er kunnen veel verschillende redenen zijn, misschien dat het radio station zijn stream niet goed bij Tunein zou aanbieden.

Misschien dat de internet provider z'n DNS niet de goede kant op staat gericht voor een specifiek radio station.

Ervaar je het probleem met 1 specifiek station of is het alle radio?

Soms staat een station in je favorieten, als een radio station zijn adres zou wijzigingen dan kan het dat je een verouderd adres in je Mijn Radio of Mijn Sonos hebt staan.

In dat optiek wil je het uit je favorieten verwijderen en vanuit een zoekopdracht opnieuw aan je Sonos toevoegen.

Aan de diagnose van Uncle Phil, zie ik een perfecte wifi, en zou dit probleem dus met het netwerk van Ziggo moeten liggen, of het specifieke radio station wat je zou luisteren.
Het probleem doet zich niet meer voor op TuneIn.

Dank voor de feedback !