Skip to main content
Antwoord

Qobuz connect

• September 25, 2025
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

JoJo-deux

De streamingdienst Qobuz heeft de mogelijkheid om direct te koppelen met verschillende muziek systemen-Qobuz Connect. De directe koppeling met SonoS bestaat nog niet. Is bekend wanneer deze koppeling er komt?

Beste antwoord door Erooij

Dit is een gebruikersforum. Sonos vermeldt hier nooit iets over wanneer wat zal gebeuren.

Mijn vermoeden is ook dat deze vraag aan Qobuz gesteld zou moeten worden. Zij zullen hier m.i. actief mee naar Sonos moeten om dit gerealiseerd te krijgen. 

4 Reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • Antwoord
  • September 25, 2025

Dit is een gebruikersforum. Sonos vermeldt hier nooit iets over wanneer wat zal gebeuren.

Mijn vermoeden is ook dat deze vraag aan Qobuz gesteld zou moeten worden. Zij zullen hier m.i. actief mee naar Sonos moeten om dit gerealiseerd te krijgen. 

JoJo-deux
  • Auteur
  • Novice
  • September 25, 2025

Dank voor je reactie. Qobuz meldt dat alle benodigde informatie naar SonoS is gegaan. Wat volgens hun nog nodig was om de SonoS apparatuur via updates Qobuz connect klaar te maken. Als dit niet de plaats is om dat na te vragen, waar zou ik dat dan kunnen doen? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • September 25, 2025

https://support.sonos.com/nl-nl/contact

Dit zijn de mogelijkheden vanuit Nederland. Verwacht er niet veel van, Sonos reageert nooit met concrete informatie.

Overigens is de reactie van Qobuz minstens net zo vaag als de reactie die ik van Sonos verwacht. Qobuz scheept je dan m.i. ook af. Zij moeten in contact staan met Sonos en daar afspraken over hebben. Het kan niet zo zijn dat het ineens zou werken.  Ben bang dat je alleen maar kunt afwachten.

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • September 28, 2025