Skip to main content
Antwoord

Probleem met Tuneln

• July 23, 2025
  • 5 reacties
  • 130 Bekeken

Hallo, 

Ik heb een Sonos One en en Beam gekoppeld aan de TV.

Als ik met de tablet een radio station heb geselecteerd en daarna met de google assistent een ander station wil selecteren zegt de assistente ik stream radio…..op Tuneln.

Dan begint eindeloos reclame.

Van een handmatig ingesteld station naar Spotify werkt wel, . terug naar een radio station komt weer reclame.

Ik kan alleen nog handmatig een radio station selecteren

Tuneln opnieuw geinstalleerd, Sonos app opnieuw , reset uitgevoerd, spraakassistent opnieuw geinstalleerd , netwerk gecontroleerd,  niets help. 

Wie weet een oplossing?

Beste antwoord door 106rallye

Maak eens een diagnose als het gebeurd is en bel eens met Sonos.

5 Reacties

106rallye
  • Antwoord
  • July 23, 2025

Maak eens een diagnose als het gebeurd is en bel eens met Sonos.

• Auteur
  • Novice
  • July 24, 2025

Ga ik doen,

Bedankt voor het advies.

• Auteur
  • Novice
  • July 31, 2025

Ik heb 1,5 uur met een medewerker aan de telefoon gezeten.

Probleem is niet opgelost.

Hij denkt dat het aan Google ligt.

het blijven hangen in de reclame gebeurt ook bij de “Efteling Kids Radio”, ongeacht of je het via TuneIN, SONOS radio of iets ander probeert. Ik heb het vermoeden dat men ons gewoon naar de nieuwe speakers wil hebben. (dit gaat om de Sonos 1 app icm meerdere PLAY 1's en een PLAY 5). Niets lijkt te werken als het gaat om updates en firmware.

106rallye
  • October 13, 2025

Jij hebt Play 1’s, dus zonder microfoon of Google Assistent. Dat lijkt een andere situatie dan de topicstarter heeft. Het blijven hangen op reclame is meestal een teken van een verbindingsprobleem.

Of Sonos je inderdaad naar een nieuwe speaker wil sturen is mij niet bekend. Ik zie wel dat ze juist hun updates aanpassen om oudere speakers mee te krijgen, en dat ze hele oude devices (uit 2006) nogsteeds ondersteunen met S1. Dat zou dan tegenstrijdig zijn.