Skip to main content
Ik ondervind al geruime tijd problemen met originele playlists van Apple Music. Wanneer ik de afspeellijsten opzoek waar ik me in het verleden op heb geabonneerd, krijg ik de foutmelding "Er is een probleem opgetreden. Probeer het opnieuw."

Die lijsten probeer via de Sonos App (iOS) en Mac als volgt te benaderen: Bladeren > Apple Music > Mijn Muziek > Playlists > Apple Music-afspeellijsten. Er verschijnt geen enkele lijst in die map, terwijl ik er diverse heb. De lijsten die ik zelf in Apple Music heb gecreëerd, verschijnen wel correct in Apple Music > Mijn Muziek > Playlists.

Ik heb m'n Apple Music account al uit Sonos weggehaald en opnieuw toegevoegd, maar dit biedt geen oplossing. Ik beschikt ook over de laatste softwareversie op m'n Mac, iPhone en op Sonos zelf.

Diagnose doorgestuurd - nr 824900876.
Wil je verzoeken de Ziggo modem en ook Sonos apparatuur 1-malig 10 seconden uit en aan te zetten om te zien of daarna het probleem zich nogsteeds voordoet.

Als het zich nog voordoet, maak dan graag een nieuwe diagnose, en bel ons even om dit probleem te onderzoeken.

Contact gegevens zijn te vinden op de volgende website.