Skip to main content
Sinds een paar dagen kan ik geen spotify via sonos afspelen. Ik krijg bij bladeren de melding: kan niet door muziek bladeren. Probleem bij verbinden met spotify.

Ligt dit toevallig aan de recente update van sonos die rond dezelfde tijd is uitgevoerd? Graag assistentie. Namelijk zeer vervelend als iets ineens niet meer functioneert.
Ik heb hetzelfde probleem.
Meestal worden dergelijke problemen veroorzaakt door een intern communicatie probleem in het netwerk. Voor beide wbp en NielSonos dezelfde vraag, stuur even een diagnose en vermeld het diagnosenummer in antwoord zodat we kunnen kijken wat het probleem lijkt te zijn. Het kan zijn dat het eenzelfde oorzaak heeft, maar het kan ook zijn dat beide problemen hetzelfde lijken maar andere oorzaken hebben
Beste Nick,

Vandaag ook telefonisch contact gehad met Ryan. Volgens hem waren er problemen met de DNS.

Deze aangepast aan de open DNS nummers. Stroom van alle Sonos producten gehaald en weer aangemeld.

Alles werkt weer.
Mooi om te horen dat dit gelukt is, hoop dat je weer kan genieten van de muziek 😃