Meer mensen de problemen dat de Plex service niet werkt? Ik zie mijn server wel en de albums. Alleen als ik iets wil afspelen slaat de Sonos player alles over.. Iemand enig idee?
Plex werkt bij mij wel langzaam. “Er heeft zich een fout voorgedaan”, niet mijn hele verzameling laten zien. Maar via de zoekfunctie kan ik wel nummers luisteren.
Ik heb het geprobeerd op de manier jij zegt maar bij mij blijft de player die ik selecteer het nummer overslaan.
Ik heb van alles ge-checked maar kan helemaal niks vinden wat eventueel een probleem zou kunnen zijn.
Iemand een oplossing?
Nummers overslaan kan aan de verbinding liggen tussen Plex en het systeem. Misschien eens een diagnose maken en Sonos bellen?
Plex werkt bij mij wel en ik had gelukkig een een lieve mevrouw die de tijd had om me stap voor stap me te begeleiden.
MAAR…….. Ik heb bij mijn muziek map ,alles per genre staan, per map per artiest.
Echter zwiert plex alles door elkaar maar ook alles. De vele uren werk die ik erin stak om alles te catalogeren. Is allemaal uren werk voor jan Klak geweest.
De SONOS app is een echte ramp, en op zeer amateurisme manier opgemaakt. Voor zulke duren installatie verwacht je tenminste iets degelijk.
RAMPZALIG
Nadeel van Plex is inderdaad dat men niet de mappenstructuur aan houdt. Op albums of genre zou volgens mij wel moeten kunnen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.