Skip to main content

In de nieuwe Sonos app zijn ineens al mijn Sonos playlists verdwenen. Weet iemand hoe ik die weer terug kan krijgen? Vreemd genoeg staan de playlists wel in de windows app, maar niet bij een Ipad.

App even dwingen ze opnieuw op te halen van het systeem? Dus even verwijderen en opnieuw installeren.

Ik heb het zelfde probleem en de volgende ervaring opgedaan;

Op voorwaarden dat er geen reset is gedaan naar “fabrieksinstellingen” zijn de playlisten niet verdwenen.

Alle Sonosapparaten uit het stopcontact gehaald, vervolgens alleen de soundbar aangesloten en de Sonoscontroler opnieuw opgestart; de playlisten waren weer aanwezig. Vervolgens alleen de sub erbij aangesloten. Toen waren de playlisten weer verdwenen, nu blijkt dat de aansluiting met de sub het probleem veroorzaakt. Ik kan nu de playlisten gewoon gebruiken als ik de sub in de controller verwijder en als ik in de controller de sub weer bijschakel verdwijnen de playlisten.

Als ik de playlisten niet hoef te gebruiken schakel ik de sub weer bij en werkt alles goed. Het zit blijkbaar niet in mijn sub maar in de schakeling naar de playlist. Ik heb Sonos hiervan op de hoogte gesteld en hoop dat er een oplossing komt die blijvend is.

Welke Sub? Zou dat nog iets uitmaken? En het gaat om Sonos afspeellijsten (niet van Spotify of Deezer o.i.d.)?

Betreft een sub van 2016.  Het gaat inderdaad om de Sonosplaylisten en niet om de bij Spotify opgeslagen lijsten.

ik heb nu enige dagen dit uitgeprobeerd en ik kan het nu elke keer reproduceren om de playlsten te laten komen en kunnen gebruiken en weer te laten verdwijnen als ik de sub uit- of inschakel.

ik hoop dat de technische mensen van Sonos meelezen en naar een oplossing zoeken.

Dat moet dan een Gen 2 zijn. Die heb ik ook. Ik gebruik echter geen Sonos playlists.

Reageer