Skip to main content

Ik heb een playlist van 121 uur en 44 minuten die ik moeiteloos kan afspelen in Spotify, maar in Sonos blijft ie aangeven dat de nummers uit deze playlist niet afgespeeld kunnen worden. 

Iemand een idee waar het aan ligt? 

Niet afgespeeld of niet kunnen worden toegevoegd aan de afspeellijst? Over dat laatste zijn meer klachten. Spotify of Sonos lijkt daar de laatste tijd strenger op geworden. De Top 2000 playlist is bijvoorbeeld al niet af te spelen.

Niet afgespeeld of niet kunnen worden toegevoegd aan de afspeellijst? Over dat laatste zijn meer klachten. Spotify of Sonos lijkt daar de laatste tijd strenger op geworden. De Top 2000 playlist is bijvoorbeeld al niet af te spelen.

Bedankt voor je reactie. Ik krijg de melding dat de nummers kunnen worden toegevoegd aan de wachtlijst. Een individueel nummer of kleinere playlisten kan ik wel nog afspelen. 

Niet kunnen worden toegevoegd denk ik?

Niet kunnen worden toegevoegd denk ik?

'Niet' inderdaad. Mocht je een oplossing hebben dan hoor ik het graag. 

Sonos heeft 20 seconden voor het laden van een playlist. Alles daarboven geeft deze melding. Het lijkt erop dat “iets” bij Spotify gewijzigd is waardoor deze tijd de laatste tijd vaker wordt overschreden. Jouw probleem met zo’n hele lange playlist bestond denk ik altijd al.