De upgrade naar S2 gebeurt niet "zo maar", maar vergt een aantal stappen met bewuste keuzes. Jouw beschrijving “got updated” doet wat mij betreft geen recht aan het proces.
Om terug te gaan naar S1 heb je een andere speaker nodig die nog op S1 zit. Ik begrijp dat je die niet hebt. Dan blijven er twee mogelijkheden over:
Je zou je probleem eens voor kunnen leggen aan Sonos, wellicht kunnen ze iets met de prijs van de Boost.
Hoi 106rallye,
De oorzaak was denk ik dat ik bij het installeren van de sonos app op de laptop en aantal stappen doorgeklkt hebt en daar dus de s2 op de play 1 heb gezet. Ik begrijp dat dat nu dus niet meer ongedaan gemaakt kan worden.
Er loopt nu een upgrade actie. Ik zal contact opnemen met servidesk om te zien hoe we kunnen omruilen. Dank voor je reactie. Ik was er al bang voor. Goede reden om up te graden
groet
Wijnand
Ik heb eenzelfde ervaring - de aanbevolen upgrade heeft mijn systeem volledig doen crashen : ik heb een Play5(gen1), drie Play1, bridge en booster. Elk kerstverlof breiden we uit met een kamer, maar door S2 is alles gecrasht (!). Eerst splitste de ‘upgrade’ mijn systeem in twee netwerken - sommigen werkten nog via S1 controller, anderen onder S2 controller.
Om alles terug te zetten naar S1 origineel, raadde Sonos aan om mijn producten te resetten. Nu werkt niets meer - geen S1 en geen S2 netwerk… nada…
@S2RuinedMySoundSystem Vier maal ongeveer hetzelfde bericht in verschillende draadjes posten helpt niet om gestructureerd antwoord te krijgen (ik neem aan dat je daarnaar op zoek bent). Zie mijn antwoord hier: