Hallo allen, een jaar of 2 geleden ben ik hier een topic over gestart maar daar kan ik niet meer op reageren dus vandaar een nieuwe topic.
Ik heb een platenspeler uit 1980 (een Akai AP-Q50) zonder voorversterker met een snoer met tulpstekkertjes vanuit de platenspeler. Dit snoer kan er dus niet uit en heeft aan het uiteinde dus alleen maar tulpstekkertjes. Deze wil ik aansluiten op mijn Sonos Play:5. Ik heb een (oude) Akai versterker (modelnummer AM-16. Ik weet niet hoe oud die is….maar ook wel behoorlijk op leeftijd) die ik gebruik om mijn platenspeler te versterken en mijn platen te kunnen luisteren.
Ik heb de tulpstekkertjes van mijn platenspeler in de Phono uitgang van de versterker. Mijn RCA naar 3,5 mm snoertje deed ik in de tape uitgang en de andere kant van het snoertje in mijn Sonos. Dit zou goed moeten zijn toch? Ik hoor alleen geen geluid. Ik heb allebei de snoeren op alle in- en uitgangen geprobeerd maar toch nog geen geluid. Alle in/ uitgangen werken omdat ik het snoer van mijn platenspeler in alle heb uitgeprobeerd.
Heeft iemand enig idee waar dat aan ligt?