Skip to main content
Het is me niet helemaal duidelijk wat ik het beste kan gebruiken om een nieuwe platenspeler aan te sluiten op de play:1 speakers. Kan het nu het beste de connect zijn of toch de connect:amp?
De Connect is goedkoper. Het kan met allebei in principe maar tenzij je derde partij speakers hebt om op de Connect:Amp aan te sluiten, is het raadzamer om vanwege de prijs een Connect te kopen. Of als je een nieuwe speaker erbij wilt ook kan een Play:5 misschien een mogelijkheid zijn, deze heeft ook een lijningang.

Het belangrijkste is dat de Platenspeler is voorversterkt. Anders heb je erg weinig volume op de lijningang. Dus kijk even of de platenspeler zelf als is versterkt, anders heb je een voorversterker nodig.
De platenspeler is versterkt. Als ik eventueel de play:5 speaker koop, dan zet ik dus de play:1 speakers buitenspel, dat zou jammer zijn. Ik denk dat de connect dan de beste optie zou zijn. Thx voor de info.
Hebben jullie al eens gedacht aan een draadloze hoofd telefoon, inclusief een standaard waar hij opgeladen word voor gebruik. Eén die het zelfde werkt als de boxen stekker er in aanmelden en muziek luisteren. Tevens had ik een vraag betreffende de bediening. Vroeger bestond er een afstand bediening die je met een beugel aan de muur hing. Nu moet ik hem met mijn mobiel bedienen werkt perfect echter als ik de deur uit ga kan mijn vrouw hem niet meer bedienen. Komt er in de toekomst nog een afstand bediening? groetjes Jan Stad
De platenspeler is versterkt. Als ik eventueel de play:5 speaker koop, dan zet ik dus de play:1 speakers buitenspel, dat zou jammer zijn. Ik denk dat de connect dan de beste optie zou zijn. Thx voor de info.



Als je de Platenspeler aansluit op een PLAY:5, is het nog steeds mogelijk om PLAY:1's te groeperen met deze PLAY:5 om de PLAY:1's hetzelfde geluid van de platenspeler af te laten spelen. Het is wel zo dat je in het geval van groeperen van draadloze speakers (de PLAY:1's) aan een lijn-ingang bron (de PLAY:5 of de CONNECT) het mogelijk is dat dit moeizaam gaat, dus wees hier voorbereid op. Er is in de Sonos app een functie om compressie aan te zetten om hier verbetering in te brengen, maar wat mogelijk de kwaliteit wel iets naar beneden haalt.



Hebben jullie al eens gedacht aan een draadloze hoofd telefoon, inclusief een standaard waar hij opgeladen word voor gebruik. Eén die het zelfde werkt als de boxen stekker er in aanmelden en muziek luisteren. Tevens had ik een vraag betreffende de bediening. Vroeger bestond er een afstand bediening die je met een beugel aan de muur hing. Nu moet ik hem met mijn mobiel bedienen werkt perfect echter als ik de deur uit ga kan mijn vrouw hem niet meer bedienen. Komt er in de toekomst nog een afstand bediening? groetjes Jan Stad



Helaas heb ik op dit moment geen informatie over een draadloze hoofdtelefoon of een afstandsbediening, alhoewel ik wel denk dat een afstandsbediening niet te verwachten is. De SONOS app is gratis te downloaden op meerdere platformen, en is dus een stuk goedkoper dan een paar honderd euro voor een afstandsbediening van SONOS zelf. Je zou bijvoorbeeld een goedkope Android telefoon of tablet kunnen aanschaffen van een euro of 50, en die als "afstandsbediening" gebruiken. Er hoeft dan geen simkaart in of dergelijke, simpelweg een apparaat wat verbonden is met je WiFi en dus ook met je SONOS. (Zorg ervoor dat deze minimaal Android versie 4.3 heeft, alhoewel de meeste telefoons/tablets al op versie 6.0 of 7.0 staan)