Ik heb een vraag over Sonos Radio. Via het muziek services scherm kom ik bij het icoontje van Sonos Radio (HD). Binnen die service staan nu een aantal rubrieken (zoals Trending in NL, Sonos presenteert, Country et cetera). Iedere rubriek toont zo'n 2 tot 8 stations. Helemaal onderaan kunnen je nog kiezen voor Muziek Bladeren, waar ook ieder genre ongeveer 1 a 2 Sonos stations bovenaan heeft staan.
Echter… er zijn ook stations die je op beide manieren van bladeren niet kunt vinden, maar alleen door te zoeken en dan het ‘station’ tabblad in de zoekresultaten te selecteren.
Voorbeelden: “90s mixtape”, “Supersonic”, “Festival voorpret” en zo nog vele anderen.
Ik snap de logica niet helemaal. Ik heb een HD abonnement dus heb overal toegang toe. Het zou nog kunnen dat het hoofdscherm per land is ingericht, maar bijvoorbeeld in de categorie “Muziek voor de feestdagen” staat nu ook een zender uit Sonos DE (Duitsland).
Zie ik nu heel stom ergens een hele grote knop over het hoofd ofzo?
(Let op: ik doel hier echt op stations die alleen in de Sonos Radio dienst zitten, niet in Tune-in).
Hartelijk dank voor andere ervaringen en / of oplossingen!
Fijne Kerst!