Hallo allemaal, waarschijnlijk hebben jullie het al lang gezien, maar de TuneIn functie in de Sonos app gaat veranderen en wat mij betreft niet ten goede. Allereerst ziet het nieuwe overzicht van zenders voor mij als blinde gebruiker er totaal niet overzichtelijk uit, maar daar kan ik nog mee leven. Wat ik wel heel vervelend vind is dat de optie om zelf stream links van radiozenders toe te voegen lijkt te verdwijnen. De afgelopen jaren heb ik van deze optie heel veel plezier gehad, aangezien ik naar een aantal radiozenders luister die niet op TuneIn of andere platforms binnen Sonos te vinden zijn. Nu kan ik gelukkig nog wel van deze optie gebruik maken omdat het oude TuneIn nog actief is, maar ik ben bang dat dat niet lang meer zal duren. Heeft iemand misschien de gouden tip om via een soort gelijke weg alsnog de radiozenders af te kunnen spelen waar ik zo graag naar luister? Mijn Sonos speakers hebben geen AirPlay, dus die optie valt helaas af. mochten er medewerkers van Sonos meelezen, zet de stream optie alsjeblieft bij Sonos radio zodat deze niet verloren gaat. Zou het zo jammer vinden als de optie helemaal zou verdwijnen, want dan worden we echt helemaal afhankelijk van maar een paar services waar lang niet elke radiozender op te vinden is..
Bladzijde 1 / 1
Zie ook deze discussie, met commentaar van Sonos: https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/tunein-no-longer-supported-custom-urls-no-more-6878679
Je Airplay-probleem kun je omzeilen door een extra speaker aan te schaffen, daarnaar te Airplayen en die te groeperen met andere S2-speakers. De IKEA Symfonisk is de goedkoopste optie.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.