Vraag

opnieuw autoriseren apple music lukt niet

  • 19 August 2022
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Sends een paar dagen kon ik bepaalde liedjes niet afspelen, geen connectie. Daarom apple verwijderd uit services en opnieuw toegevoegd. Vervolgens vraagt sonos apple account opnieuw te autoriseren. Als ik dat doe, krijg ik een schem van apple dat zegt ’ verbind sonos met apple music’, ik klik op ga door en danzegt het systeem dat de installatie voltooid is. Ik krijg niet de mogelijkheid mijn password in te geven. En het werkt niet. Hoe Los ik dit op? Sonos en apple music deinstalleren en opnieuw installer's, helps niet. 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Reputatie 7

Je gebruikt een Android apparaat? Ik lees op het Engelstalige forum dat het dan mis kan gaan. Kun je een iPhone lenen om Apple Music weer toe te voegen aan Sonos?

Ja, Android idd. Intss een ipad geleend, maar ik kan het account van apple music niet wijzigen. Sonos stelt steeds voor om te linken met account eigenaar Ipad, ik heb al thuisdeling geptobeerd om mijn apple music account toe te voegen aan de app van apple music, maar het lukt nog steeds niet. Ik zit dus opnieuw vast. 

Reputatie 7

Je moet het account wel autoriseren als de app verbonden is met jouw systeem (dus bij jou thuis). De app is namelijk slechts een afstandsbediening voor het systeem en onthoudt zelf bijna niets. Ik zou de app ook even deïnstalleren en weer installeren en dan inloggen met jouw gegevens. Daarna weer deïnstalleren. De eigenaar kan dan bij hem thuis de app weer installeren.

Zie ook https://en.community.sonos.com/music%2Dservices%2Dand%2Dsources%2D228994/android%2Dapple%2Dmusic%2Dre%2Dauthorise%2Dworkaround%2D6873235