Skip to main content

Oplossing:

1. 16.1 Downloaden (google)

2. Nieuwe app verwijderen van telefoon.

3. Apk. Installeren (onbekend Instalatie aanvinken)

4. Inloggen in app (updates uitzetten)

5. Uitloggen.

6. Weer gelukkig zijn :)

Moet je op je telefoon niet ook nog app-updates uitzetten?

Let wel: je kunt nu geen nieuwe speakers meer toevoegen. Daarvoor moet je echt updaten.

Zowel in de app als in de playstore updates uitzetten.

Nieuwe speakers kun je  zowiezo niet toevoegen in de nieuwe downgrade!

Beter wachten met de nieuwe versie updaten tot sonos de stront uit hun oren hebben gehaald en naar hun klanten hebben geluisterd.

Dat was mijn idee ook. Had de oude app op mijn telefoon (android) en op de iPad, daar had ik op tijd auto update uitgezet.

Het ging tot vandaag prima. Ik had een nieuwe accu voor mijn Roam binnen gekregen, even knutselen en ik had voor €26.—

weer een prima Roam, alleen die had er een tijdje uit gelegen dus ik kreeg zo’n steeksleuteltje in mijn app te zien, moest updaten

anders kon ik er niks meer mee. God zegene de greep, update uitvoeren en de ouwe app weer terug op mijn telefoon.

prima… dacht ik. Tot ik mijn iPad opende. Tot mijn afgrijzen zag ik dat zwarte icoon staan.

ik ben dus een beetje dom geweest. Ik wil maar zeggen, let echt goed op wat je doet. 
Gelukkig heb ik mijn telefoon nog om muziek van mijn nas af te kunnen spelen en vlot met Sonos te werken.

Ik ben er vandaag achter gekomen dat door de update van gisteren het indexeren van de muziek op mijn nas niet meer lukte

(greyed out)  in de app op de telefoon, via die fantatische nieuwe app op de iPad was die functie helemaal niet aanwezig.

Maar het probleem is opgelost, voor een paar euro Sonopad op de iPad gezet, het indexeren werkt weer.

Ik vind het een fijne app, als volgende en als laatste toevoegen is er gewoon, nummers verschuiven in de wachtrij, het werkt weer prima. Voor mensen met een iPhone is er ook een app! Sonophone, er is dus ook voor apple een alternatief.

Is inderdaad een prima en snelle app. Goede ondersteuning van de maker. Zelf gebruik ik deze al meerdere jaren.

Bedenk wel dat deze app ook een aantal beperkingen kent, je zult wel een werkend Sonos-systeem moeten hebben.

Klopt helemaal wat je zegt, maar voor de tijd dat de nieuwe Sonos app zo gebrekkig werkt is dit een prima oplossing en heb de Sonos app nu alleen om de updates bij te houden. Ik vind het wel jammer dat er niet zo'n app voor Android is.