Skip to main content

Hi allemaal,

Als ik NPO Radio 2 via TuneIn of MyTuner Radio afspeel hapert deze enorm. Valt even uit, en start weer. Erg irritant. Het vreemde is dat dit bij bijv. Arrow Classic Rock niet is, dus het lijkt niet aan de verbinding te liggen. Iemand hier die daar iets zinnigs over te vertellen heeft?

Hey @TimZegveld 

Ik heb het even getest bij mijn eigen systeem en bij het systeem van collega daar werkt NPO radio 2 gewoon prima via zowel TuneIn als MyTuner. Dat het een zenderstoring is, is dus onwaarschijnlijk.

Ik zie dat je deze zelfde vraag in februari 2022 ook al hebt gesteld op de community dus dat het probleem al veel langer gaande is?

Alles lijkt er voor mij op dit moment naar te wijzen dat het een netwerk probleem is, ik wil je dan ook adviseren om eventjes contact op te nemen met onze support zodat wij aan de hand van een systeemdiagnose kunnen uitlezen waar het fout gaat en hoe wij dit op kunnen lossen.

Hi Dari,

Yes, dit loopt al een tijdje, is af en toe weg en dan ontstaat het weer. Het vreemde is dus dat dit niet is bij Spotify of een andere radiozender via TuneIn als MyTuner. Ik heb laatst de Play 5 en beide Play 1’s gereset en opnieuw toegevoegd. Dat ook n.a.v. deze problemen. Zijn nu dus weer terug.

Ik ga contact opnemen met de support voor de systeemdiagnose. Dank jullie wel voor alle reacties.