Skip to main content

Die nieuwe app is echt een ramp. Trage opstart tov de vorige app. Mixcloud is incompleet (ik kan niet meer naar de artiesten die ik ‘follow’, kon in de oude app wel. 
vaak krijg ik geen verbinding met de playbar, ondanks dat die op hetzelfde netwerk zit als mijn mobiel. 

Inmiddels is het sneller om muziek aan te  zetten via spotify of home assistant, die zie de playbar direct

dit moet echt verbeteren, de oude app was veel gebruiksvriendelijker 


 

 

Ik heb exact dezelfde klachten.  Met sonos  gesproken en doen net of ze het niet weten.


Wat voor oplossing boden ze?


Niets. Ze hadden nog nooit van deze klacht gehoord.  Was het antwoord 

 

daarna nog net iemand anders gesproken en die gaat het uitzoeken.  Wacht nu op antwoord 


Ah, dat is al iets positiever. Hou je ons op de hoogte?


Ik heb ook problemen sinds de nieuwe app ia gelanceerd. Speakers die niet of laat connecten. Trage opstart app. Geen verbetering  


Ik heb nog steeds problemen,  contact gehad met Mixcloud en geven aan dat het aan Sonos ligt 

 

Sonos met meerdere medewerkers contact gehad.   Geven aan dat het aan mijn wifi ligt.  Met mijn wifi is niets gewijzigd en de Sonos app wel     En toch kunnen ze er niets aan doen bij Sonos.   En blijven zeggen dat ik de enige ben met deze klachten 


Je bent niet de enige en ik heb een 1gb glasvezel met Deco units 500mb WiFi door het hele huis. App werkte altijd prima tot de update.

 


Mijn klachten zijn

 

er vallen speakers uit en gaan weer aan 

nummers starten opnieuw na 1 a 2 min

sonos hapert in de app 

Sonos reageert soms niet na mijn commando 

mixcloud afspeellijst is weg 

 


@Chef Mark Waar ligt het volgens Sonos dan aan bij je wifi? Welk componenten gebruik je?


Ik heb ziggo en alles werkt perfect. Maar volgens Sonos niet 

 

voor de update van Sonos was alles in orde 


Ze hebben  je dus geen uitleg verschaft?


Sonos doet niks !    Maar de nieuwe app is waardeloos 


Sonos doet niks? Er zijn al diverse updates uitgebracht en missende functionaliteiten zijn weer terug. Ja, er is nog werk aan de winkel maar duidelijk is dat ze er zeker wel aan werken.


Ja, het is een puinhoop. Bij sommigen gaat het echter beter dan bij anderen, dus inzicht in waarom het bij sommigen zo fout gaat zou fijn zijn. Maar Sonos heeft al een aantal updates gebracht, dus ze doen niet helemaal niets. Maar jij hebt ze gebeld en de hulp kwam niet verder als “het ligt aan je netwerk”? Geen verdere inzichten waar anderen op dit forum iets aan zouden kunnen hebben? Heb je bijzonderheden in je netwerk? Twee routers, access points, powerline?


Misschien brengt Sonos een nieuwe update uit.  Maar idd. Vragen met hoeveel routers heb jij!!!

 

het systeem werkt al jaren goed na de laatste update en nieuwe app werkt het niet.   Waarom zou aan mijn systeem liggen .

 

en daar helpt sonos mij niet bij.     Ik heb totaal 18 speakers staan en kunnen nu niet allemaal aan staan    Uit het niets speelt er opeens uit 6 speakers een heel nieuw nummer zonder dat ik dat wil.  
 

 


Sonos is helaas einde verhaal.


Ik zie je steeds dit soort korte meldingen doen zonder onderbouwing. Is dit jouw opvatting, heb je bewijs? Kun je een link posten? Dan kunnen we een discussie beginnen. Want zo heeft helemaal niemand iets aan je opmerkingen.


Ik reageer alleen op wat er gevraagd word.   Ik hoef geen discussie.  Mijn klachten zijn er