Ik ben nog altijd vrij nieuw in de wereld van Sonos speakers en ik ben nog van alles aan het ontdekken.
Dat nog ontdekken geldt voor mij ook voor diensten als Spotify en YouTube Music. Die diensten gebruik ik ook nog niet zo heel lang en ik probeer uit te vinden wat voor mij het prettigst werkt.
Nu is onlangs ook YouTube Music toegevoegd aan het lijstje met diensten die ondersteund worden door Sonos.
Heel erg mooi maar ik loop nog tegen het volgende aan.
Als ik zoek in de Sonos app, dan worden er resultaten gegeven van de toegevoegde diensten zoals in mijn geval onder andere Spotify en YouTube Music.
Alleen krijg ik veel minder resultaten dan in de native apps van Spotify en YouTube Music!
Daarnaast krijg ik bij het zoeken op een artiest wel een lange lijst met albums, maar kan ik geen lijst opvragen met alle losse nummers van die artiest.
Dit werkt in de apps van Spotify en YouTube Music wel goed.
Nu kan ik in de Spotify app muziek opzoeken en die dan afspelen op de Sonos maar dat heb ik in de YouTube Music app nog niet kunnen vinden.
Is dit met de YouTube Music app nog niet mogelijk of doe ik iets verkeerd?
En mis ik nog iets slims met zoeken binnen de Sonos app?
Bladzijde 1 / 1
Helaas zal Google geen cast knop mogelijk maken waarin je via hun App de muziek naar Sonos kan sturen, zoals Spotify dit wel heeft gedaan.
Je zal dus alleen via de Sonos omgeving met de Sonos Software, de Google Music kunnen aansturen op je Sonos installatie.
Je zal dus alleen via de Sonos omgeving met de Sonos Software, de Google Music kunnen aansturen op je Sonos installatie.
Hm, dat is jammer, want via de zoekopties binnen de Sonos app krijg ik beduidend minder hits....
Als ik bijvoorbeeld zoek op artiest Michael Jackson, krijg ik een hele lange lijst met albums wanneer ik Michael Jackson aanklik onder de kop Artiest.
Wanneer ik naar de categorie Nummers ga, krijg ik vier nummers en die zijn nog niet eens van Michael Jackson zelf (of in ieder geval niet solo).
Wanneer ik in de Spotify app op Michael Jackson zoek dan krijg ik een bijna eindeloos lange lijst met nummers van hem.
Hetzelfde met de YouTube Music app.
Zou fijn zijn als ik in de Sonos app kan zoeken naar alles nummers van een specifieke artiest. Is dit niet mogelijk, of zoek ik op de verkeerde manier?
Als ik bijvoorbeeld zoek op artiest Michael Jackson, krijg ik een hele lange lijst met albums wanneer ik Michael Jackson aanklik onder de kop Artiest.
Wanneer ik naar de categorie Nummers ga, krijg ik vier nummers en die zijn nog niet eens van Michael Jackson zelf (of in ieder geval niet solo).
Wanneer ik in de Spotify app op Michael Jackson zoek dan krijg ik een bijna eindeloos lange lijst met nummers van hem.
Hetzelfde met de YouTube Music app.
Zou fijn zijn als ik in de Sonos app kan zoeken naar alles nummers van een specifieke artiest. Is dit niet mogelijk, of zoek ik op de verkeerde manier?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.