Vraag

Nieuwe Sonos app slecht!


Badge

Heeft iemand een oplossing voor de nieuwe Sonos app? De opstart van de app is traag! Sommige afspeellijsten stoppen halverwege! Streaming gaat ontzettend traag! De afspeellijst “onlangs afgespeeld” wordt niet goed geüpdate! 


10 Reacties

Badge

Als het zo slecht blijf doe ik mijn Sonos installatie weg! 

Reputatie 7
Badge +3

Je zou wat meer info kunnen geven zodat Sonos weet bij welke combinaties dit probleem ontstaat. Zelf weinig tot geen problemen en in mijn kennissenkring ook niet.

Zit nu toevallig op een vakantielocatie waar ook Sonos staat en ook daar werkt het voortreffelijk.

Reputatie 7

Ik lees inderdaad klachten over dat afspeellijsten met de nieuwe app/firmware maar bij sommigen weinig (100?) nummers zouden kunnen bevatten. Heb jij grote afspeellijsten?

Badge

Ik heb grote en kleine afspeellijsten en soms stream ik een standaard afspeellijst van Apple of Prime. Apple doet het beter dan Prime. Maar met de vorige Sonos app had ik nooit problemen. De app is trouwens ook tergend traag. 

Niet te doen! Snel volume aanpassen is er niet bij. Afspeellijst wordt niet bijgewerkt en reageert super sloom.

 

Snel aanpassen aub want hier wordt niemand vrolijk van

Reputatie 3
Badge +2

Ik heb op mijn telefoon (android) via https://www.apkmirror.com/apk/sonos-inc/sonos-for-android/sonos-for-android-16-1-release/ de 16.1 app weer teruggezet toen die nieuwe app uit was gekomen. Niet vergeten het auto updaten in de app EN playstore. Vaar normaal gebruik werkt dit nog prima. Maar er zijn bepaalde functies ondertussen verdwenen waaronder product toevoegen, audio compressie en indexeren muziek bibliotheek. Ook “groepen” wat bij systeem te vinden is.Maar het groeperen lukt bij mij gewoon wel op de nromale manier. 

Heb je Apple kun je voor rond de 3 euro SonoPhone of SonoPad in de Playstore vinden.

Dit werkt snel en voldoet prima. De lay out ziet er wel anders uit als bij de Sonos app maar dat went snel.

ik heb dit op mijn iPad staan naar volle tevredenheid. Ook werkt het indexeren van de muziek op de nas weer.

 

 

 

Reputatie 3
Badge +2

Niet vergeten het auto updaten in de app EN playstore UIT TE SCHAKELEN.  Was het belangrijkste vergeten erbij te zetten.

 

 

 

Badge

Dank je wel voor de tip, ik ga het proberen! 

Alle bovenstaande issues heb ik, maak gebruik van Sonos nieuwe app op iPhone:

-het duurt ca 25 seconden voor ik de app goed open heb

-geluidsniveau verhogen/verlagen duurt zeker ca 10 secoinden

-scherm met af te spelen muziek blijft op vorige nummers staan

-als ik wil wisselen van nummer heb ik nog steeds niet ontdekt hoe dat wel werkt

Het si gewoon niet leuk meer op muziek af te spelen, Sonos waar blijf je met je informatie, we zijn klanten, behandel ons als klanten en informeer !!!!😡

Reputatie 7
Badge +3

SonoPhone installeren op de iPhone. Prima en snelle app en goede ondersteuning. 
Voor de iPad SonoPad. 

Reageer