Alles heeft altijd goed gewerkt. Maar na mei 24 nieuwe app werkt niet op mijn smart phone Oppo 9a. Scherm blijft op zwart.
Bij mijn vrouw werkt alles wel Samsung 23 plus.
Op laptop werkt het ook.
Alles heeft altijd goed gewerkt. Maar na mei 24 nieuwe app werkt niet op mijn smart phone Oppo 9a. Scherm blijft op zwart.
Bij mijn vrouw werkt alles wel Samsung 23 plus.
Op laptop werkt het ook.
Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd
Al heel vaak. Sinds mei 24 elke maand. Maar blijft zwart.
Dan zou ik morgen even bellen met Sonos
Staat alleen maar in de wacht
En als je dan uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt zullen ze je wel vertellen dat er bij elke update verbeteringen worden aangebracht… net zoals bij mij… ik zit ook nog steeds te wachten totdat de app foutloos werkt … volume balkjes nog steeds met vertraging en speakers die soms geen verbinding krijgen. Die app is echt vervelend.
Dat is denk ik iets te simpel geredeneerd. Je leest regelmatig over trage werking, maar alleen maar een zwart scherm is toch niet iets wat je regelmatig leest. Hier moet dus meer aan de hand zijn en een belletje lijkt mij dan toch wel op zijn plaats.
En ook lees je toch met enige regelmaat dat mensen tot tevredenheid zijn geholpen door de helpdesk. Met andere woorden: Niet geschoten is altijd mis.
Wat bedoel je eigenlijk met een zwart scherm
Dit gebeurt tijdens het openen vd app. Zwart met Sonos in het midden. Maar zal nog eens proberen om telefonisch contact te krijgen.
Heb chat contact gehad. Blijkbaar is mijn Oppo niet meer compatible met de app. Wordt naar gekeken.
Zijn er meer Oppo gebruikers die dit hebben?
Ik heb Oppo 9a 2020.
Color versie v 11.1
Dat is nog niet een heel oud toestel, Dat wordt dan een nieuw telefoon uitzoeken.
Ik heb Oppo 9a 2020.
Color versie v 11.1
Geen update meer mogelijk?
Nee, is laatste update sinds 2022.
Dan krijgt de telefoon ook geen beveiliging's updates meer denk ik? Dan zou ik helemaal kijken naar iets nieuws
Wel vreemd omdat Sonos zelfs Android 8 nog ondersteund. Zou dan echt een Oppo dingetje zijn.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.