Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe app veroorzaakt veel problemen. Vreselijk.

Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

155 Reacties

106rallye
  • 8385 reacties
  • 21 december 2024

Alleen door installeren van S1 op je telefoon? Had je dan niet gewoon per ongeluk de verkeerde app (S2) geïnstalleerd? Dan heeft je probleem dus niets te maken met de nieuwe versie van de S2 app (waar deze draad over gaat)?

• Novice
  • 2 reacties
  • 21 december 2024

Ik had Sonos 2,6 gedownload en die deed t niet

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 21 december 2024

Sonos 2, 6 bestaat volgens mij niet. Wat ik uit je verhaal begrijp draait alles nog op de oude S1 software. Wanneer je op de nieuwe telefoon de app “Sonos” dan ga je over op wat vroeger S2 genoemd werd. De firmware van je speakers komen dan niet overeen met deze software en je zult daarom dus echt de software met de naam S1 moeten gebruiken. 
Zelf draai ik op S1op iOS met softwareversie 11.15. De versie voor S2 zit in de 80 range.

• Novice
  • 1 reactie
  • 31 januari 2025

De nieuwe SONOS app is ruim 8 maanden geleden gelanceerd. Inmiddels zijn wij 8 maand verder en het is nog steeds een grote ramp!

wij ervaren totaal geen service en of zien verbetering! 
Klant gerichtheid en kwaliteit is ver te zoeken.

Ik adviseer iedereen om GEEN SONOS boxen te kopen.  Het product is waardeloos!!!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Rock Star
  • 4371 reacties
  • 31 januari 2025

Je kunt niet zeggen dat het nog steeds een grote ramp is. Inmiddels zijn er al heel wat verbeteringen en aanpassing aan de app doorgevoerd. Denk ook dat het grootste deel van de gebruikers weinig of geen problemen meer ervaren.

Je geeft niet aan wat jouw problemen zijn en wat je gedaan hebt om dat opgelost te krijgen. Sonos al gebeld?

Ben het zonder meer met je eens dat ze er een potje van hebben gemaakt en het zal voor mij ook nog wel even duren voordat ik een aanvulling of vervanging voor mijn apparatuur zal aanschaffen, maar het geluid blijft toch geweldig.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen