Skip to main content
Vraag

nieuwe app start super traag op

  • 17 May 2024
  • 28 reacties
  • 2096 Bekeken

Sinds de laatste update, de grote, start de app super traag op en is heel lang bezig met laden en laden en laden. Wat kunnen we doen om. Dit sneller te krijgen?

28 Reacties

Reputatie 7

In principe kun je dit via de app store. Staat de app niet bij de te updaten apps, zoek hem dan in de app store en je ziet of je hem niet alsnog kunt updaten. Release notes vind je hier: Release notes for Sonos software updates | Sonos

In principe kun je dit via de app store. Staat de app niet bij de te updaten apps, zoek hem dan in de app store en je ziet of je hem niet alsnog kunt updaten. Release notes vind je hier: Release notes for Sonos software updates | Sonos

Wat een non/kul antwoord op een vraag over traagheid van de controller app ,  sinds de laatste update is het droevig gesteld met de app (software) wereldwijd klachten, trouwe klanten die zelfs er over denken alles te verkopen omdat het slecht werkt ( software) de luidspeakers zijn nog steeds van goede kwaliteit. 

 

Ik sta nog even in een afwachtende houding vwb overstappen naar een merk dat wel de juiste aansturing bied, en vooral waar ze naar de klanten luisteren wanneer ze wereldwijd gillen om terug naar S2 versie van voor de Mei update.  

 

 

Reputatie 7

@Ron_13 En wat een onvriendelijke reactie. Ik reageerde op:

  

Dank !

weet je misschien waar ik kan zien of ik de laatste iOS versie heb gedownload (80.05.04) ? 

Deze staat er recht boven.

Reageer