Skip to main content
Vraag

nieuwe app start super traag op

  • 17 May 2024
  • 28 reacties
  • 2096 Bekeken

Sinds de laatste update, de grote, start de app super traag op en is heel lang bezig met laden en laden en laden. Wat kunnen we doen om. Dit sneller te krijgen?

28 Reacties

Inderdaad,na die nieuwe update moet je echt wel geduld hebben. Het duurt gewoon te lang.

Doet mij denken aan wannadoo,het traagste internet uit lang vervlogen tijden.

Kortom ff snel wat leuks luisteren is er niet meer bij.

Misschien ff dat goedkope koptelefoontje kopen van €500 euries ,misschien gaat dat dan wel goed. Pffff,Tjonge.

Mvg,  cowboy Sonos, the fastest downgrade in the west

Het zelfde probleem. Het werkte eindelijk redelijk stabiel en toen deze update, valt niet meer mee te werken. Ik ben helemaal klaar met Sonos. Wat een waardeloos systeem. Ik ga het maar op marktplaats zetten denk ik en op zoek naar iets dat wel werkt.

Ik heb die nieuwe app ff op de gsm van de buurvrouw gezet en ingelogd en alles werkt prima behalve op mijn eigen gsm.

Stinkt naar de misdaad zal ik maar zeggen.Ze willen dat we van die ouwe meuk afkomen en natuurlijk nieuw duur spul kopen.

Dat zijn bekende truukjes in dat wereldje. Gewoon verkopen die handel ,er is zeker veel beters te krijgen. Daaaag soniks

 

Reputatie 7

Lekker paranoïde weer…..

Reputatie 6
Badge +3

Ik heb die nieuwe app ff op de gsm van de buurvrouw gezet en ingelogd en alles werkt prima behalve op mijn eigen gsm.

Stinkt naar de misdaad zal ik maar zeggen.Ze willen dat we van die ouwe meuk afkomen en natuurlijk nieuw duur spul kopen.

Dat zijn bekende truukjes in dat wereldje. Gewoon verkopen die handel ,er is zeker veel beters te krijgen. Daaaag soniks

 

Ja dit is allemaal een voorop gezet plan..

Reputatie 4
Badge +3

Stinkt naar de misdaad zal ik maar zeggen.

Jammer dat je niet meer feiten aandraagt, want daar zouden we constructief over kunnen spreken. Nu blijft het bij ongefundeerd gescheld in de ruimte.

Over feiten gesproken, kijk straks even op marktplaats daar kunnen de mensen het constructief gratis van mijn part ophalen die gare meuk.

Amateurs,ze kunnen nog niet eens een Appie laten werken.

P.s ,over gefundeerd gesproken,haaa!!!

P.s nog een keer , lekker naïef weer!!,haaaa.

Reputatie 7
Badge +3

Over feiten gesproken, kijk straks even op marktplaats daar kunnen de mensen het constructief gratis van mijn part ophalen die gare meuk.

Amateurs,ze kunnen nog niet eens een Appie laten werken.

P.s ,over gefundeerd gesproken,haaa!!!

P.s nog een keer , lekker naïef weer!!,haaaa.

Geef mij even een seintje wanneer je het gratis beschikbaar stelt. Het werkt hier prima allemaal dus ik houd mij aanbevolen. De paar zaken die nog niet werken mis ik tot op heden niet.

Ja sorry Erooij, ik heb mij bedacht. Ik heb gevraagd of de buurvrouw met haar gsm hier bij mij kan komen zitten als ik zin in muziek heb.

Ze moest het nog even vragen aan de buurman of dat goed was,dus ik wacht het nog even af.

Reputatie 4
Badge +3

P.s ,over gefundeerd gesproken,haaa!!!

P.s nog een keer , lekker naïef weer!!,haaaa.

Altijd weer een genoegen om mee te maken, de vriendelijke en goed-geïnformeerde medemens.

Reputatie 4
Badge +3

Ze moest het nog even vragen aan de buurman of dat goed was,dus ik wacht het nog even af.

Net zoals wij afwachten wanneer bij jou het licht aangaat.

Beste beynym, wij van Sonos adviseren sonos,snap je.Ik zou zeggen maak je niet druk joh,laat lekker gaan joh. Snap je!!!!!!

Reputatie 4
Badge +3

Beste beynym, wij van Sonos adviseren sonos,snap je.Ik zou zeggen maak je niet druk joh,laat lekker gaan joh. Snap je!!!!!!

Nee, ik snap het niet. Maar jij gelukkig wel, en daar gaat het om.

Maar even serieus Sonos! Die nieuwe update is  nog verre van af. Begrijp dat er nog wat update’s volgen..? Wel te hopen want van een eindelijk  prima  functionerende app is dit (.. misschien nog..) een flop. Belangrijkste nu even de snelheid verbeteren.. want.. man man dit kan écht niet Sonos! Verwacht heel snel proffesionaliteit! Groet Alex Zaandam

Tja wat zal ik zeggen. Eigenlijk is het gewoon een top product met een mooi geluid.Al heb ik wel behoorlijk lopen balen van die nieuwe app. Op Android versie 11.0 werkte het gewoon goed tot die nieuwe update verscheen van Sonos. Van alles geprobeerd en ontiegelijk veel gelezen over over dit grote sonos probleem maar ik heb het nu weer werkend.Maar wel op een nieuw aangeschafte gsm met Android versie 14.0.

Moet niet gekker worden zou je haast denken.Ik hoop dat er niet nog zo een update aankomt anders kan ik weer een nieuwe gsm aanschaffen.(Zou je haast weer denken)

Misschien een Sonos gsm,owww die is er nog niet.Of een ouwewetse remote control of zoiets. In ieder geval iets waar je op kan vertrouwen dus.

Pffff,het werkt gelukkig weer ,alleen voor hoe lang?????  Nobody knows!!!!!!!

Beste Sonos,

als ik de verhalen hierboven moet geloven is alles ruk en slecht echter dat is niet mijn ervaring.

mijn Beam met 2x one werken perfect en mijn oude  play3 in de keuken komt ook nog goed tot zijn recht.

waar ik wel moeite mee heb is het eeuwige zoeken naar verbinding als ik via Sonos app iets van spotify wil afspelen. Daar krijg ik meerdere keren een foutmelding en dat ik het nog een keer moet proberen.

 

wat kan ik doen om het beter te maken?

Ik lees op meerdere websites dat vooral Xiaomi telefoons hier last van hebben. Op mijn mobiel doet de app er 1-2 minuten over om op te starten, maar op Samsung telefoons zie ik dat probleem niet.

Is dat een ervaring die meer mensen hebben?

Valt echt niet meer mee te werken zo traag. Echt een blunder die update. En dat voor zo’n duur product. 

Wat mij opvalt is dat het angstvallig stil blijft vanuit Sonos. Je zou toch mogen verwachten dat hun customer service iets brengt in deze chat.

Heel bijzonder dit. 

Reputatie 7
Badge +3

Wat mij opvalt is dat het angstvallig stil blijft vanuit Sonos. Je zou toch mogen verwachten dat hun customer service iets brengt in deze chat.

Heel bijzonder dit. 

Inderdaad opvallend stil.  Ook geen info meer over recente firmware-update, geen erkenning  huidige problemen en geen vernieuwd tijdpad. Het lijkt wel of ze het zelf ook niet meer weten.

Een ander opvallend iets is dat er vanuit diverse consumentenorganisaties niets ondernomen lijkt te worden. Destijds rond de S1 en S2 software vielen ze zowat over elkaar heen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik las net op tweakers dat er morgen weer een software-update aan moet komen, welke eerst donderdag zou komen. Kennelijk dus toch weer een probleem tegengekomen. Zou dat ook de reden zijn waarom er recent stilzwijgend een firmware-update is gekomen, welke bij sommigen ook weer voor extra problemen zorgde?

Overigens las ik daar ook dat een aantal problemen rond muziekbibliotheken nu pas weer in de loop van augustus worden opgelost. 
Blijft vreemd dat ze wel persberichten uitsturen naar externe partijen, maar hun eigen consumenten niet lijken te informeren omtrent hun plannen via hun directe kanaal.

Sinds de laatste update hier ook alleen maar vertraging, uitval, niets verbetering... al jaren heel tevreden maar bij deze toch bijna op het punt de boel buiten te zetten. Is er al ergens nieuws over nieuwe updates of oplossingen?

Ongelooflijk hoe de vernieuwde app volkomen faalt en Sonos nergens op reageert 

Reputatie 7

Sonos reageert niet op alle zaken in dit gebruikersforum. Belangrijkste nieuwsbron is https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-228995/the-new-sonos-app-and-future-feature-updates-6892942

Dank !

weet je misschien waar ik kan zien of ik de laatste iOS versie heb gedownload (80.05.04) ? 

Reageer