Skip to main content
Vraag

Nieuwe app laadt spotify albums niet

  • 23 May 2024
  • 11 reacties
  • 136 Bekeken

Ik krijg steeds een foutmelding wanneer ik op mijn Spotify albums duw in de nieuwe app.

Was dit al een gekend probleem en heeft er iemand al een oplossing?

Verder duurt het soms ook ontzettend lang om mijn systeem te vinden. 

 

11 Reacties

Erg vervelend, ik heb sinds kort hetzelfde. Krijg dan steeds de melding: Er is iets misgegaan, probeer het opnieuw.

De gebruikelijke oplossingen als opnieuw inloggen helpen niet.

Heeft iemand hier al een antwoord op, ik heb hetzelfde sinds ik de nieuwe app heb geinstalleerd. Spotify speellijsten en losse nummers zijn zichtbaar de albums niet. Echt mega vervelend, die hele nieuwe app is een ramp. Onduidelijke user interface, favorieten die niet meer werken en nul komma nul toegevoegde waarde. Echt bedroevend slecht.

Reputatie 6
Badge +3

Dit klinkt niet echt als een veel voorkomend probleem. Als je op een album klikt gebeurt er niets? Of vind je ze helemaal niet?

Het gaat om gepinde albums, albums die in de spotify bibliotheek staan. Die worden niet opgehaald. Daarnet heb ik spotify service een paar keer opnieuw geautoriseerd en heel even leek het of de albums opgehaald werden maar op het moment dat ik de bibliotheek verliet en er weer naar toe ging was het weer gedaan. Ook de spotify service een keer verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar ook dat helpt niet. Echt heel raar losse nummers uit de spotify bibliotheek ziet sonos wel, de afspeellijsten ook maar de albums niet. Dus de connectie is er maar daarna gaat er iets fout. 

Reputatie 6
Badge +3

En als je dat album opzoekt in de Sonos app en hem daar toevoegt? Ik gebruik zelf de Spotify app niet meer, werk alleen vanuit de Sonos App. 

Ja wellicht werkt dat wel, maar ik heb een bibliotheek van een paar 100 albums opgebouwd. Komt er een medewerker van Sonos langs om die even allemaal terug toe te voegen in de Sonos app? 

Gewoon zeer slecht dat je een nieuwe versie van een app door je strot geduwd krijgt die werkelijk 0,0 aan nieuwe functionaliteit bevat en bovendien niet backwards compatible is, gezien oude functionaliteit nier meer werkt. 

Reputatie 6
Badge +3

Bij mij is alles netjes mee verhuisd naar de nieuwe app.

Vreemd dat het bij jou dan niet werkt..

Blijkbaar komt het toch vaker voor. Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb al de Sonos app opnieuw geïnstalleerd. Ik heb de Sonos speakers helemaal opnieuw moeten instellen, want ze deden het niet eens meer na de update. Ik vrees dat ik niet meer kan doen en ik moet constateren dat het echt aan de app ligt, sinds de update. 

Ik heb sinds de uitrol van de nieuwe app hetzelfde probleem. Het opnieuw installeren van de Sonos app, en opnieuw toevoegen van Spotify helpt helaas niet. Je zou denken dat Sonos dit inmiddels wel opgelost zou hebben, maar helaas…

Wel apart dat het niet bij alle gebruikers een probleem is. Bij mij op 2 IOS toestellen en op pc hetzelfde probleem.. 

Reputatie 7
Badge +3

Net ook even Spotify geïnstalleerd om te zien wat deze bij mij doet. Ik werk met een IPad met de meest recente IOS -versie en ondervind geen problemen met het laden van de albums.

Zeker omdat je het op 3 apparaten ondervindt zou je toch haast zeggen dat het een combinatie met het netwerk/ -instellingen zou moeten zijn, want wat anders zou dit dan kunnen veroorzaken. Heel vreemd allemaal.

Net ook even Spotify geïnstalleerd om te zien wat deze bij mij doet. Ik werk met een IPad met de meest recente IOS -versie en ondervind geen problemen met het laden van de albums.

Zeker omdat je het op 3 apparaten ondervindt zou je toch haast zeggen dat het een combinatie met het netwerk/ -instellingen zou moeten zijn, want wat anders zou dit dan kunnen veroorzaken. Heel vreemd allemaal.

Het is inderdaad erg bijzonder, maar als ik op verschillende fora kijk zijn er veel gebruikers met dit probleem. Ook bij mij alles op de laatste versies trouwens. Tot de update naar de nieuwe versie nooit issues gehad..

Wel bedankt voor je reactie, en blij dat jij geen problemen hebt 👍!!

Reageer